Goldmedal for sleeping goes to...

En kortis innan jag lägger mig! :) Bilderna jag hade va inte så många å inte så roliga.. Tar sån tid å ladda upp nämligen, så jag hoppar dom tror ja!

Idag och igår jobbade jag.. Mycket att göra hela tiden nu. Men kan bli mer. Idag va en bättre dag än i går.. :) Det flöt på bra idag, skönt. Mitt sista bord va ett "bra" bord så.. det va kul. Har inte gjort nåt under dagarna, varken igår eller idag. Fattar inte vad felet är, jag SOVER som aldrig förr. Okej att jag alltid gillat att sova.... men till 17? Även om jag la mig kl 05,00 igår så blir det 12 timmar som jag sover! Inte ok. Jag vaknade vid kl 13 idag.. tvingade upp mig... lagade mat, åt, sen satte jag mig i soffan å somnade sittandes?! Fattar inte.. Aja.. ska försöka ändra på det. Tvinga mig upp tidigt. Gå till gymmet.. gaah! Fick hem mitt proteinpulver idag me. Och det måste ju tas i samband med träning så.

Imorrn börjar jag kl 18. Har lite småärenden som jag borde ta tag i. Men vi får se. Nu är det iskallt ute igen och storm dessutom!! Blåser sjukt mycket. Ska bli samma väder imorrn me.. och om jag har haft svårt att ta mig ut nu om dagarna, hur svårt kommer det inte att bli nu då? :P

Nej... eftersom det inte finns nån serie att titta på ( alla har säsongsuppehåll) så finns det ingen anledning för mig att sitta uppe. Har facebookat i timmar nu typ. hehe. Har kollat lite jobbalternativ me och chattat me folk.. men ändå.

Haha... det här är iofs den roligaste bilden på länge! (1) Johan när vi är på Nova! Vilket mums va!!? :) .... (2)Victor fatta inte att man kunde kommunicera med bartendern på ett normalt sätt... eeh? (3) Malick gick å blev blondie före mig!! what the...?! hehe. (4) jag å mitt mums M på Boms när vi har ätit sushi. (5) BEllas nya mössa, dyra mössa, haha... nya Åre/skid/sthlmsmodet! hahaha. ;) Den är fiiiin... men inte riktigt "jag" va?! :)




Några sista som jag gillar starkt, glädje och massa knas!




Ger mig nu! puss!! //©hristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0