Gomorron lördag!

aaaahhh... jag har varit vaken nu i ca en halvtimme.. klockan är strax efter 9..!! Vaaaad scheeer??

Grejen va ju såhär... meningen va att jag skulle skriva efter en heldag ute i backen egentligen :) Men vi har inte direkt kastat oss ut idag, det är självklart mulet just idag! :( Men vi ska ge det en chans ändå.. Men först ska jag äta frulle, som min sambo självklart har serverat mig på sängen :D Inte dumt va?!


Här är armbandet som Bella gjorde till mig! Riiiiktigt nöjd!!! Men måste ge mig själv lite beröm för den röda stenen, som sen Bella kom på blev en bloddroppe! :D ( att locka till mig vampyrer med såklart, haha! ) Kolla på hennes facebook om ni vill se mera smycken!! ( Bella Porcile )




Vi hörs senare!! Ha en kanonlördag!!!
*kramas*



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0