kan inte hjälpa det, men SÅ nöjd ;)

Jag måste verkligen sova nu..... men ville bara skryta med att min arbetsdag slutade grymt bra!! Sista bordet jag hade, ett sällskap på 10 ryssar, varav 6 vuxna. När dom fick menyerna började dom med att ta in två flaskor av ett La spinetta vin, Barbaresco Valerino, varav EN flaska går på 1900kr :) Då visste jag diiiirekt, HÄR kan jag sälja fritt med vin ikväll! Efter tusen glas med tomatjuice slutar det med att dom tar in Sassicaian, som jag alltid velat sälja, 1750kr... och bara älskar den! Såklart, jag rekommenderade den ju! hehe. Efter det säljer jag in en flaska MOntevetrano 1950kr... och jaa... det gillade dom tydligen me, för dom ville sen ha EN till!! :D GYYYTT!!! Sjukt trevliga me... lättsamma. Nöjda med maten! :) Sen körde jag lite grappa provning och sålde 4 st 6:or av en Paolo Berta grappa.. en av de dyraste vi har.. japp! Nästan 2000kr till.... jag FATTAR inte att det finns folk som har dom här pengarna... :P För dom va ju det här ingenting. Jahaaa... så avslutar vi kvällen med två flaskor limonchello, 1700kr.

Jag säger bara... AWESOME!!!!  Dricksen slutade på 150euro, helt okej ju! :) Och ett handslag med repliken " thank you, you're the best waitress EVER" Tack tack.. jag veeeeeet!! haha. Nej men seriöst, jag önskar man kunde ha såna här borde jämt, så himla kul! hihi.

Efter jobbet skulle jag gå hem direkt... faktiskt! Hade klätt mig i mina snowboardbyxor med endast långkallingar under.. hehe ( så jag absolut inte kunde ta av mig) mössa å hela kittet ni vet, för det blåser nå sjukt här uppe nu och kallt är det igen. Men när jag å Bella kom ut så insåg jag att jag bara inte kunde gå hem! :( Så jag gick till Boms och mötte upp andra från jobbet, bland annat Martina som jag bor med. My friends from Duved va även där. Jag å Johan bestämde oss ( vet inte varför) för att gå till Dippan en stund. Japp, det gjorde vi. Malick med flera va där. Kalaaas va dom alla, även min vän Johan som försvann lika fort vi kom dit. Jag fortsatte kvällen med en bloody mary ( virgin) gott! :) Sen mötte jag upp Martina och så tog vi taxi hemåt!

Ååhhh... jag hade velat gå på afterski imorrn... men jobbar! =/ Får se om jag kanske går ändå, men.. ölen e ju nästan hela grejen. hehe. Aja... vi får se!

Sen jobbar jag iaf söndag, måndag och tisdag. Förhoppningsvis ledig onsdag. Då ska jag å Malick äntligen på vårat mission; Östersund. Och får jag ledigt på kvällen så blir det även bio! Mys!!

Dippan imorrn kväll anar jag.. men inte bestämt. På måndag är det nåt "Girls just wanna have fun" på Supper. Modevisning dessutom och Bells ska modella :D Men jag jobbar, så får se hur dags jag hinner dit, vore ju kul å se vad det är för nåt! Beror kanske hur det slutar imorgon kväll. :) aja.

OJ.... nu blev det långt ÄNDÅÅÅÅ.... hehe.. alltid. Ska försöka sova nu. Har ställt kl på 12, haha, planerar å gå till gymmet då.. sen fika med Malick vid tre-tiden!


Hoppas ni alla har haft en suverän helg!!! Det är ni värda! :) Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0