Örebros universitet.

En helt vanlig ganska händelselös dag. Men tänk vad ett litet misstag kan göra allt så mycket roligare.

Vaknade och kände mig riktigt dålig idag.. febrig och halsont. Men tog beslutet att jag behövde lite friskluft, så jag knatade ner på byn och mötte upp Malick för en fika. Bubblan blev det, inga höjdare på kycklingsallad tyvärr. Mitt i vårat bittra samtal ringer Malicks telefon. "Hej vi ringer från Örebros universitet. Skulle vilja kompensera det där seminariet..bla bla..." Vi fattar ingenting..!! Haha.. Men dom har självklart ringt fel. Sen ringer dom igen... och ja, nu va det inge mer med det egentligen, men min poäng är bara att tänk vad en felrigning skulle kunna göra. Från ingenstans nånting heeelt oväntat. Hoppas det händer mig, fast nånting lite mer spännande än universitetet i Örebro ;) hehe.

Nu sitter jag hemma hos Bella. Har impulsköpt ett smycke av henne :D Lägger ut bilder sen på det så ni får se!

Börjar jobba vid 18-tiden så innan dess blir det bara till å vila, hoppas på att jag blirlite piggare tills dess. Kommer nog ha massor att göra denna helg! yeay!

I natt drömde jag att jag åkte bräda...å det va niiice! haha. Ska nog ge mig ut i backen snart... :)

Alla hjärtans dag på söndag, who's gonna be YOUR valentine?! Själv ska jag jobba och bittert betrakta alla kära par som kommer komma till oss och äta! :) hihi.

Nu ska jag trycka i mig lite choklad, bääästa medicinen väl?!

KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0