Östersund baby!

Då har man gjort Östersund igen, fast under vintertid! :) Gillar det mer på sommaren! Men jag å Malick hade en super härlig ledig dag. Den gick sjuuukt snabbt dessvärre.

Båda gick upp vid 8 tiden och möttes nere på bageriet vid 9. Gick bort till Dippan och hämtade bilen, the wallmans car! Superfin dag. Solen sken MEN sviiiiinkallt. Jaa.. ni kan ju se själva.. och den steg heeela tiden. Tog typ en halvtimme innan vi fick upp värmen i bilen, buuuuurr..





Väl framme sökte vi upp kemtvätten vi skulle till direkt. Lite wallmanskläder. Efter det va klart så blev det massa massa affärer. Märktes att man inte hade varit å ens "fönstershoppat" på bra länge! haha. Malick hitta dessutom massa snyggt på rean! Timmarna bara sprang iväg... helt plötsligt va klockan 15,00 och vi hade inte ätit lunch. Det fick bli nåt snabbt..... gissa vaaad?! :P mums för cheddar!!

Posar å gör reklam för Wallmans, haha.



REA, REA, REA...



Efter maten va det dags att turista lite.. hehe..



Fiiiint!! :D Men högt och kallt, haha.
Sen sprang Malick till bilen för det va så jäkla kallt :P




Jaahh!! Sen bar det av mot affärerna igen. hihi. Jag handlade faktiskt bara två klädesplagg. HÖLL mig verkligen. Ett oar svarta leggings med nitar på sidorna som sprack sen när jag kom hem. HAHA. Och en vit tunn tröja.. lite längre... som jag sen upptäckte en maska i när jag kommit hem förstås, och jaa... et stort hål på axeln. Så kan det gå Christin. Köpte sen en plattång, lite hårgrejer.. och fotoalbum. Ett för grinda och ett för åre. Och ett litet till lite blandade bilder.

Då var klockan 17 och dags att hämta kläderna på tvätten. Parkerade sen om bilen och gick till hemköp. Köpte godis till bion... i "bioburkar". Tyckte vi va jätte roligt! haha.



Jahaaa.. sen va det dags för bio! :D Vi såg Shutter Island, Malick somnade och snarkade i några minuter men båda höll med om att det va en riktigt bra film :)



EFter bion va vi tvungna att åka direkt, skulle lämna tillbaka bilen. Hemma väntade sen några glas vin på Boms och Dippan! :) Kunde inte slutat bättre! Dessutom... temperaturen hade stigit lite, så det va nice! :D



Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer.. Ska kila och jobba. Har suttit hemma idag ( sen 8 i morse ) och klippt å klistrat klart mitt "Grinda-album". Nu ska jag bara handla en ny penna så jag kan skriva lite i det med!

Men jag skriver snart igen! Har jobbat iaf torsdag å fredag. I torsdags blev det afterwork på Nova, sen Boms. Igår va det Jocke i kökets födelsedag, men jag orkade tyvärr inte me nån utgång. :( Följde med till Boms, tog en loka.. sen blev det lite mat... FAN att ÅRE KEBAB har öppnat!!! :P :P Inte vad jag behöver.. haha!!

Aja.... måste rusa! Ha det gott. Trevlig lördagskväll!!! -Kärlek-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0