pow pow!!

tack alla mina glada för en trevlig afterwork!! ;) Jobbet gick bra idag... jag leder säljtävlingen denna helg, hehe. Men inte slut ännu! En dag imorrn me. Jobbkvällen va bra förutom lite förvirring ett tag.. men den slutade gott! Har kommit underfunn med att ALLA medelåldersmän älskar mig, hahaha, undra varför?! ;)

Blev som sagt lite AW. Först på Supper sen Dippan.

Nu blev det faktiskt en pasta med vitlök, olja och tomat, muuums. Har bilder från kvällen men orkar inte lägga upp nueee!! Imorrn blir en spännande dag. Vill inte säga nånting förrän jag vet hur den varit, hehe. Men klockan ringer 08,15. Gaaaahhh!!

Men jag skriver imorrn innan work. Peace uuunt oout!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0