Sagt och gjort!!

Snabbkoll på senaste 2 veckorna :)

* Det har kommit massa ny snö i Åre!!! Grattis till alla ni som åker. hehe. Har varit sjukt fint väder och fritt med puder, inte avis alls!

* Min handled är mycket bättre!!! Så jag har jobbat lite grann nu, gööött!!

* CK va i stan! yeeeay!! ( kock från Grinda) Skit kul å se dig! Roligaste afterskin på länge..! ( inkl. en blind date, haha, gick inte vägen ut men... kul! )


* Marcoolio va på Dippan, haha!! Tänk att man verkligen tyckte den musiken va bra?! :P Jag gjorde det iaf.. hehe. Nu stod man å kunde varenda låt och bara inte ville kunna! Men det va skit kul å se ändå, Maja, Inez och Liza stod bakom å körade! :)
* Hm... mitt och Malicks nya månadsmissoin, INGA efterfester! Mission faild! Få se nu... tre...fyra hittills?!
Framtida dagsmission är en tripp till Östersund! Borde vi ju lyckas me! :D Tidigare mission; Ta kontakt med en okänd människa! haha. Mission Completed!

* Cirkuslektioner me Inez!









* Sundays at Dippan i sin vanliga ordning i söndags! Kul kväll :) Fast saknade Mallie!

* Malick har gjort klart två låtar, gå in å lyssna vettja!!! :D http://www.myspace.com/maliqa

* Avslutat alla avsnitt som finns; The Vampire Diaries <3

* Ätit Thai på Bubblan för första gången OCH sushin på Dahlboms!! MUUUMS!!

* Börjat gilla Nova :) kul me ett nytt ställe.

* Verkligen börjat ogilla Bygget, yaaack!!

* Åkt buss från Duved, det va en upplevelse! eeh..?



* Börjat gå hyffsat regelbundet till gymmet och äta lite nyttigare!!
Ser ut som jag gillar!? haha... mycke ironi i blicken ;)




Får se om jag jobbar idag, annars blir det iaf jobb i helgen! Jag å Bobaz har börjat planera lite smått vår resa till vintern som vi SKA göra!!! MÅSTE! Jag vill åka NU och jag vill åka ÖVERALLT! :D Men först måste jobb till sommaren hittas... funderar på att dra utomlands själv..! Ställa  mig i en bar å servera kinky amandas till glada 17åringar! hehe. Fast gillade skärgården me... kanske kanske blir nåt sånt, får se!

Min Bejb Johanna åkte till Malaysia i natt!! åhhh... nu är du ÄNNU längre bort and I will miss you as hell! :) Hoppas du får det bäst!!

Nya favoriten förresten, check it out!! stört roligt! ---> http://www.youtube.com/watch?v=HECRXbGM7tU


Nej nu måste jag gå till gymmet!! Blir nog lugnt i kväll me.. som igår kväll och kvällen innan. BRA Christin! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du vet var du är välkommen nånstans ;)

2010-02-11 @ 11:16:11
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0