Söndag och v.9 börjar...

Har sovit skitdåligt hela helgen. Åååååhhh..!! Sova som är det viktigaste på hela dygnet! :) Skit samma. Men känner mig värre än bakis för att jag är så stört trött och en gnutta irriterad.

Men The secret säger jag då! Har ju inte sett den! Måste. Allt tjat om denna livsfilosfi, hehe. Men tänk att det blir bra så blir det de!

Vecka 9 drar igång.. kommer bli busy! Själv hoppas jag på att få sälja en Amore de deutz! :) Då ska Bella få göra ett smycke till mig, hihi! Som saaagt.. the Secret... vill man så går det! ;)

Kommer iaf jobba varje dag nu den här veckan. Men det har jag ju gjort veckan innan me så, no big diffrent. Igår satt jag hemma och gjorde klart ett fotoalbum, kanske jag sa?



Sen fick jag skjuss ner till Ica av Tim och handlade, sen va det helt plötsligt dags för jobbet. Det gick bra igår! Väldigt  bra. MEN va folk satt kvar länge.. ååh. Kom inte därifrån förrän 00,30. Gick hem direkt. Tog följe av Linnea. Sen somnade jag direkt typ... sittandes med datorn i famnen.

Idag då! Ska jag jobba. Börjar 18,30. Kan bli hur som helst. Men innan dess har jag inga planer direkt... kanske gå å gymma? Eller gå ner till några som jobbar på Dippan, dom ska bruncha. Får se. Nu blir det iaf en Smuuuttie! :D

Kvällen brukar ju sluta på Dippan men får se vad som händer, va ju inte så kul sist men kanske fler som ska dit ikväll!

Ha en bra dag!!! Peace. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0