...when I fall asleep.

Nu har jag precis kollat på OTH ep 18 och har bölat ihjäl mig. Fattar inte, haha, VARJE gång. Aja.. skönt å gråta lite, hehe. Har jobbat ikväll.. i princip full första sittning. Jag å Bella jobbade. Gick bra! Efter jobbet gick jag hem direkt.

Söndagen jobbade jag och Sandra. Det va lite grann å göra men ändå lugn. Jag fick gå av efter 2 timmar. Då tog jag en carpaccio och ett glas vin i baren på jobbet, sen gick jag till Supper och mötte upp Martina, Linnea, Elin och Lisa. Bella satt även där med några vid ett annat bord, hehe. Jaaa... sen kom grabbarna från jobbet ner me och tog en öl med oss. Efter Supper blev det Dippan. Men tyvärr måste jag säga att det va den tråkigaste söndagen. Inge kul alls. Men men, kan ju inte va top notch jämt! :)

Måndagen jaa... börjar dagen på jobbet med 43 finska gäster. haha. Jag tog hand om de 25 barnen, wiihoo. Fritt me pizza å cola. Men allt gick super! Jag å Linnea grejade det gallant! Kul! :) Efter jobbet gick jag och Martina till Boms och tog några öl där. Kändes som att vi ändå inte hann till Supper på den där tjejgrejen. Boms va nice. Lugnt. Sen gick vi till country club. Första gången jag va där. Det va helt ok, förutom att alla jag kände va så jäkla packade typ.. så jag kände tillslut inte för å va kvar. Hade inte lika kul som dom, hehe ;) Det va ett Kiss-coverband som spelade och alla som va där hade satsat gärnet på sina rock-outfits :P Jag, Tim och Sulan gick vidare till Werséns iaf på måndagsklubben, och hade faktiskt kul där igen. Hehe. Så länge dom inte spelar extrem housemusik så är det ok.

Idag har jag å Tim suttit på Boms och ätit å spelat spel. Lärde honom både back gamon och yatzi! ( haha han hade aldrig spelat det förr) I vilket fall... nybörjartur.. Han vann varenda gång. Kul :P Sen gick jag å jobbade.

Imorrn åker jag och Malick till Östersund! Ska bli såååå himla kul och skönt å åka bort härifrån lite! hihi. Vi ska bara fika och gotta oss och bara va heeela dan! Inte shoppa kläder faktiskt. Både jag å Malick ska fixa lite fotogrejer. Sen blir det bio på kvällen! jiihooo!!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0