07.00 am ;)

Året slutade bra :) jobbkväll som gick kanon, och så avslutade vi med hummer, havskräftor, scampi och massa gott på jobbet! Muuums!! Hann me ett glas champagne på Dippan me!

Hey 2010!!!

Jag och Malick började vårat nya år med två riktiga brak-efterfester!! hahahaha. Jag brukar inte gilla sånt, eller ja, rättare sagt inte palla :P Men OM vi festade! SÅ kul! Det blev vårat nyårsfirande! Först den 1a jan på fredagen hakade vi på några som Malick hade gått i skolan me. Vi dansade i timmar i deras vardagsrum! haha. Sjukt kul. Den 2a jan hängde vi med några Uppsalakändisar, hehe, till deras stuga! Va ju grabbarnas sista kväll så vafasen.. fick ju ställa upp =) Sjukt kul där med. TACK hörni. Fan va jag skrattade!! Kände mig som hemma me, Öregrundsflicka som dricker hembrändt! hahaha!! Nej då ;) 07,00 ramlade vi in hemma... båda dagarna!! :D

Jag har jobbar 10 dagar nu... i rad... tror jag. Tappat räkningen. Vet knappt vad det är för dag nu. :P Men jobbet går iaf hur bra som helst nu, asskönt!!

Idag va det -30 nästan.. jag och Alex har varit ute å övat på att åka :D jag va... sämst.. kan man väl säga.. haha! Fy fan va jag har ramlat och slagit mig! Mina knän är blåa. Men jag SKA lära mig.

Skulle gått på afterskin idag men orkar inte stressa. Ska jobba 17,30 så jag tog en lång dusch ist. Nice!

Ikväll blir det nog Bygget! wiihoo!  Boende verkar lösa sig nu med, så de e naaajs!!!

Jag har bilder men hinner inte lägga ut dom nu. Ni får en bild på mig nyramlad iaf! :D hahaha. SOm Bobaz sa, tur att jag ramlar snyggt iaf!

PUSS På ER!



Kommentarer
Postat av: Nasty

du är grym gumman! vare sig du ramlar eller står! fan vad snygg du är i din dräkt!! måste va snyggast i hela Åre :) :) jag saknar dig!!!!!!

och kul att jobbet går bra =) PUSS på dig stjärnan!

terry hälsar!

2010-01-07 @ 01:41:25
Postat av: JNO

SJUKT SNYGG bräda, tjej och vurpa :D

2010-01-07 @ 10:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0