Bästa afterskin!!

Jag fick beskedet att jag inte fick jobba i lördags :( jag förstår min chef, och hon har helt rätt.. Min hand måste va hel om två veckor! Bättre å vänta nu tills den är helt bra. Men jag vill ju jobba!! För det första behöver jag pengarna såklart, sen blir jag tjock, slö och alkoliserad av att vara ledig!! :P

Men i lördags måste jag erkänna att det gjorde inget... för afterskin va så himla rolig!! Va inte planerat att jag skulle gå dit, men våra vänner skulle dit å festa som fan och hade bokat ett stort långbord, så vi ville mest dit å glo på dom! hehe. Slutade iaf med att vi också satt där.. och sjöng och drack! Till å me Malick satt med oss en stund innan han skulle gå och förbereda sig inför kvällshowen! Kuuul!!



Slutade med att jag åkte med Molly till Duved, hon skulle jobba typ 3 timmar. Så jag väntade där med henne... Sen åkte vi in till Åre igen, gick till Broken och åt, mums! Blev en Froz Margaritha till dessert! :)


Gick till Dippan sen och mötte upp dom andra! Kollade på nattshowen, och satt sen ett stort gäng hela kvällen vid ett bord där och umgicks! Trevligt!



Söndagen va jätte lugn! Låg hemma med handen i högläge hela dagen typ. :) Igår va jag upp tidigt och kollade på en lägenhet nere vid gamla alphyddorna. Jag vill ha den, den va perfekt. Men hon ska ha 5200kr för den, och det tänker inte jag betala själv. Inte när man är och säsongar i 3 månader... så jag tror jag får låta den passera förbi.

Igår gick jag å Bella och handlade lite, sen fikade vi ett tag på Bageriet. Fick skjus hem av Linnea och Skipper, och chillade sen hemma ganska länge. Vid 20-tiden knatade jag ner till Gröna villan till Inez och Maja, vi kollade på Guldbaggegalan. Gick ner till Dahlboms efter det och kollade läget där.. inte en människa vi kände... gick till Dippan.. Kännde ingen där heller, baaaraaa studenter ute, yeay! Allt krogfolk va förmodligen på Werséns, dom kör ju måndagsklubb. Men jag gillar inte det stället, spelar sjuuuk housemusik..gah! Sov sen över hos dom, orkade inte gå hela vägen upp för backen hem, haha.

Idag kom jag hem ganska sent, sov till 14!! haha. Sen har jag bara varit hemma. Skulle gått å gymmat men fattar inte varför jag inte kommer iväg??? Aja.. nytt försök imorrn.

har suttit och googlat på massa skit idag :P Detoxalternativ.. pulver och program.. recept.. m.m..

 

KOLLA!! ser inte ut som mig....

 

Skulle kunna tänka mig å färga tillbaka mitt hår såhär.... så som det är längst ner.. Nice.. Hmmm..

 

Jaja.. det är ju faktiskt bara jag själv som kan ändra på allt :) Nu nog om mitt yttre.. hehe.

 

Ska kolla på Trur blood nu. Äta nånting, är hungrig hela tiden. Ska bli kul å träffa Malick imorrn!! Om jag nu får göra det.. Han har varit borta i 2 dagar i sthlm och det känns som en evighet! haha. Måste ha min dagliga dos av Malliiie!! hehe. Pratade länge me min älskade Nasty idag på msn.. åååhh va jag saknar henne.

 

Nej, nu loggas det!!

 

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Nasty

i miss you toooooo! my kinky!!! åååh ajg har värsta planen för senare i vår..ska berätta sen PUSS

2010-02-02 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0