Behövs det alkohol?

Det beror på..... Inte när jag å Malick umgås iaf!! :D vi har haft så jäkla kul. Hääärlig hemma kväll me massa gott och två filmer! "Min stora feta grekiska semester" va väl inte sådär superbra, men vissa sköna citat ;) vi älskar citat! hehe. Och så såg vi Wallander - kommer inte ihåg nu vilken det va, haha.. men en galen psykopatkvinna som gillar småtjejer va nåt nytt, hm?! Vi har ätit för hela månaden nu, haha muuums. Men OM jag mådde illa sen, eller rättare sagt, min mage mådde skit! Har en godisbebis i magen nu, hiihii!! Här gottar vi oss och ligger ner på golvet å bara garvar, underbart! Och Malin, jag förstår nu vad du menar med att man inte kan motstå dom stora!! HAHAHA!!!



Några bilder från när jag, Maja och Inez va ute med... Så glad över att jag höll mig hemma ikväll! :) imorrn blir det gymmet, sen basta å relaxa nere på Holliday!


Matchade bandaget å linnet, waahaaha.. Lite snyggt crap man måste ha ändå! ;) NOT!


Senaste två dygnen har jag bara suttit inne och ätit Risoni och kollat på True Blood, haha, gillar det! JA! Men kan ju inte fortsätta så..! hehe. Min handled är MYCKET bättre. Lite ont gör det fortfanade om jag sätter i den i backen tex när jag ska resa på mig, då gör det ont när jag "skjuter ifrån" med den.. ah ni hajar! Och det känns fortfarande lite när jag lyfter saker med den.. så bära tallrikar kan jag nog inte göra riktigt ännu.. Men snart så!! Måste ju bli bra, i helgen/efter helgen så drar det ju igång, förhoppnigsvis :)

Gonatt gonatt!!

Haha, muuums!! :P

Kommentarer
Postat av: Den bästa Thomas

Jag blev lite orolig när jag såg den sista bilden som liten. Förstorade den för att se vad den innehöll och kunde sedan andas ut! Jag trodde nämligen att du råkat få med en bild från min webcam.. ;)

2010-01-29 @ 08:19:16
URL: http://www.korvfest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0