Det är bara att vända!!

Igår va jag och åt middag på supper med bella, fia och johan, det va trevligt det!! god plockmat med inspiration från sydamerika! Efter det gick vi till Boms och tog en drink där. Malick kom dit me. Bobaz å Mackan va på bygget, timbuktu uppträdde, men jag orkade inte gå dit.

När klockan blev två bestämdes plats för lite mer party, hehe. Jag å Malick gick hem till honom å hämtade vin, haha, sen blev vi upplockade och åkte till Björnen. Sjukt roligt hade vi sen hela natta. Fråga inte vad vi gjorde i typ 4 timmar, men tiden gick och vi skrattade!! Skulle gå å hälsa på grannarnas efterfest men blev snyggt avvisade, hahaha. Dom vet INTE vad dom missade.

Efter MÅNGA glas Rajmat, haha (Änglagård) och lite varm oboy me capten så somnade vi... vid 8 typ. Förstå, vi överskred 07,00 gränsen till å med. Aaaahhh... men oj va värt det! Skrattvärk idag typ. hehe.

Frukosten serverades i åre på en pizzeria, sjuukt gott men vad trötta vi va. Jag skulle inte jobba förrän 18,30. Malick stackarn skulle stå på scenen vid 16.. haha. Men han grejade det gallant! :)

Så ner på afterskin, tog en cola, sen blev det jobb! Det gick sådär måste jag säga med handleden... trodde inte det skulle göra så ont som det gjorde. Tillslut kunde jag inte ens ta en tallrik liksom.. :( jag fick gå av igen efter 2 timmar. Måste spara mig till imorrn då vi har en 35:a bokad, en 8:a en 10:a tror ja och lite andra småbord. Så får se hur det går imorrn.

Nu börjar jag bli trött.... lite kallt här inne så måste krypa ner i en pyjamas, hihi.

Jag och Malick har startat ett Mission!! Ett åre mission... haha. Vilket innebär att vi kommer ha månadsmissions och veckomissions och dagsmissions framöver. Vi ska skriva en lista med massa saker som vi ska uppfylla... så ska vi ta bildbevis på varje, och sen göra ett mission album, såååå kuuul!!! Vi ska börja leva lite mer normalt me... jag måste komma igång med gymmet igen!! och INGA cigg!! Spara pengar och festa mindre..! :D

Aah men när listan är klar så kommer den upp här :D ROLIGT!!

Några bilder till kan jag lägga upp från veckan... efterfestbilderna från igår får vänta lite! Natti ZZzzzz...

Bästa vännerna som sagt, dom tog med sig det här och solen :D

 

på sjukhuset... buuhuuu...

 

Middagen i Duved!

 

nu somnar jag n'stan så få bli mer i morrn eller nåt!

kraaam

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0