Målet finns där....

... men än så länge är det en bit bort ;)

Jag tog mig ut idag ( finally) och övade lite bräda. Tack Linnéa för hjälpen! Hann inte åka så länge men det fick mig att få igång glöden igen iaf. Så snart ska jag ut igen! Om inte imorrn så på söndag me Bobaz å gänget :) För dom komer HIT imorrn kväll! Och jag är SÅÅÅ glad över det! Shit va kul det ska bli!!!

Idag har jag jobbat. Men innan dess va jag i Björnen me Linnea och Jocke. Sen blev det en sväng till Åregården på en varm choklad. Efter det lite möss-shopping! Shit vilken mössmaniiii jag haaaar!! Jag skulle kunna handla huuuur många som helst men jag höll mig. Handlade en "åre-mössa... eller rättare sagt en "oh-rey" mössa... eller hur det savas?! Och ett pannband till våren! :P (och under hjälmen) Gött. Brukar ju alltid köra klara färger, men blev faktiskt vitt och svart denna gång. Men som sag, hittar ju mössor i verkligen ALLA färger som man vill ha.. men man får hejda sig lite! :P Fann snyyyygga tröjor idag me men lät bli dom me. Är inte här uppe för att shoppa ;) hehe.

Sen efter mössjakten gick jag hem till Mallick på en kaffe och sen bar det av hemåt. Gjorde mig i ordning och gick till jobbet. Det gick bra idag förutom lite kassakrångel, åååh. Men men.. alla gäster va nöjda och glad iaf, vilket är huvudsaken. Jag hade kul me, va på riktigt lustigkurrehumör å bara flumma idag me alla! Roligt! haha. Norrmännen va roligast! "kan vi få sex stycken "tjejer" ( dom uttalade det exakt så) med till desserten!? Jag; -Njaa.. asså, jag vet att jag ser ut som en sån glädjeflicka som kan ordna det mesta, men sex brudar vetta fasen om jag kan fixa! Dom brister ut i skratt! "naaaaj.... sex Scheeedar till desserten, tack! -Jaaahaa... aah men då e jag me.. Aaahh!! hahaha. Kuuul helt enkelt. :P 

Efter jobbet gick jag till Supper. Där mötte jag upp Maaallie och Lisa och Anna. Tog en drink innan det bar av till Boms! Trevligt där, men inget märkvärdigt hände.

Nu nån bild från backen... ( då jag STÅR upp, hahaha) sen blir det kudden!!!  Love to aaaall of you!! <3


Kommentarer
Postat av: karro

sötnos, så fin i din dress!! o på alla andra kort också!! <3

2010-01-17 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0