Mumsat runt i saunaworld.

Klockan 10 ringde min klocka idag. Somnade vid 4 inatt så jag va ganska trött, men pallrade mig upp ändå! Åt en lätt frulle och gick ner till gymmet. Lättstart fick det bli eftersom jag inte varit där på ett tag, hmrf. Kondution i ca 40 min.. sen knatade jag ner och mötte Malick på Holiday. Solade medans han tränade klart, sen badade vi och bastade! Nice!!! just ja, vi badade till å me utomhus i utomhuspoolen, hihi! Kuuul!


Efter det gick vi till ica och handlade lite grann, sen skiljdes vi åt. Malick hade afterski idag så han va tvungen att gå å jobba. Jag kämpade upp för den förbannade backen hem ,haha. Väl hemma blandade jag i ordning en smuttie :P och kollade på one tree hill s07e14. Tänk att jag aldrig ledsnar på den serien, kommer ju avlida sen när den slutar sändas. ;) 90210 kommer inte igång förrän i mars tror ja... Och True Blood, har inte säsong 3 släppts ännu??! För jag är färdig med tvåan nämligen.... Aja.. Tänkte annars börja kika på Vampire diaries :D Nån som sett?!


Har lagat köttfärssås nu till Martina som hon fick när hon kom hem från Vemdalen, vilken drömsambo jag är, hehe. Så nu ska jag väl börja göra mig i ordning och sen gå ner till Malick. Vi har nämligen gjort oss välförtjänta ett glas vin ikväll ;) hihi.

Hade tänkt å gå ner till jobbet innan å säga hej, och sen gå hem till Bella en stund. :) Men nu har jag slöat här för länge så tiden har rusat ifrån mig.

Hej hej!!


Kommentarer
Postat av: Jossan Kossan

Du kommer älska älska älska Vampire diaries!

Hoppas du har det underbart uppe i fjälls, tråkigt med lilla tassen. Påminde ju dig om att du inte är odödlig. Hoppas den blir som ny snart.

Ta hand om dig pullan. KRAM

2010-01-29 @ 15:41:55
Postat av: Christin

En dag tog det sen va alla avsnitten sedda!! :D LOVE IT!!! Bästa bästa!! Hahaha... jag veeet.. kanske kollat för mycke vampyrserier senaste tiden så jag tror att jag är odödlig ;) eller iaf död redan, haha. Tassen vinkar försiktigt bort till dig och hoppas du mår bra skrutt!! krama

2010-01-31 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0