Playa del Åre?

Jag är redan trött på vinter! Haha! Faaan. Jag vill va utomlands. När jag vaknar här i Åre så finns det ingenting som jag känner direkt, ÅH det här vill jag göra nu!! Idag när jag vaknade... ganska tidigt för en gångs skull... så kände jag att jag bara hade velat ta på mig mina flipflops och gått ner till playan. Lagt mig i solen, hört havet, kännt dofter!! Här upper går det ju inte ens å andas me näsan för då fryser näsborrarna ihop ;)

Haha.. upptäckte nu att det va många JAG i detta stycke.. gött! :P

Jag ska ABSOLUT göra det bästa bästa av den här vintern, men ingen mer vintersäsong i kyla för min del. Jag är blek och mår dåligt över det.. haha. Har ingen lust å träna längre.. varför skulle jag? Ingen som ser din vältränade kropp i alla dessa täckbyxor å underställ, haha ;)

Tur att det finns öl. Aahh.. jättetur! Känner att jag har varit SÅ hälsosam senaste veckorna. Not. Pengar flyger iväg som de ska, det går bra nu!? Hm. Skärpning. Jag ska göra mitt bästa nu när Bobaz å co kommer upp, ge åkningen en chans. Måste lära mig. Frågan är om jag kommer tycka att själva åkningen är rolig i vilket fall! det enda som kommer bli roligare är att man kan hänga med när alla andra ska ut. För nu sitter man ju bara hemma och pillar navelludd. Blått. HAHA! Joke :P

I söndags blev det Fjällpuben efter jobbet, sen Broken å sist Dippan! SJUKT kul kväll måste jag säga. Fortsatte på måndagen me werséns måndagsklubb. Aldrig mer. Störd musik och bara massa kaos. Nej tack, orkar inte, vi gick till Dahlboms istället. Det va Robins födelsadags så det skulle ju firas! Tisdag "byggetdag".. Lol. Kommer nog inte gå dit heller på ett tag. Boring! Eller ja.... det va okej.. men har haft roligare kvällar. Roligast då va nog ett gäng töntiga turster på hemvägen som köde en egen dans och sjöng "alla singel killar, alla singelkillar" Haha. Jag å Bella DOG. Så flummigt, töntigt men roligt! Bella tvinga mig å posa med dom på Max sen. Haha. Kul. ;)


Såhär bor jag nu! Utsikt från fönstret. Och alla mössor är äntligen uppackade!

Fjällpuben.

Bakismat på Broken händer. Och fika på Bageriet likaså =)

Malick har fixat tårta och fika till Robins Bday!

SNYGGA! Eehh... andra mindre! HAHA.

Afterski har vi hunnit me också!

Idag börjar jag kl 18.30. Ska kila ner å kolla om tvättmaskinen är ledig. Så ska jag isf om den är det, slänga in en tvätt.. och sen knata ner till Coop. Lugnt blir det nu fram tills grabzen kommer upp! Vet ni, jag hade fått hem två stycken utbetalningsavier eller vad det heter.. hem till mamma. Får tillbaka pengar från HRF? Och från Agria. Sweet! =)

 

Aja.. ta hand om er! Massa glädje från er till mig ;)

KRAM!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0