14 dagars rehab och värmebölja i Aiya Napa!

Jaaadåå... ni hörde rätt. Måste se till å bli frisk nu. Orkar inte me hostan.... OCH ska kanske försöka gå ner mina 5 kg igen, haha. Så 14 fina lugna dagar får det bli. :) Tjoho! Värmen har kommit nu.. på riktigt. Det va sååå varmt idag. OCh då kan jag inte förstå att det fortfarande brukar va 10 grader varmare. Jag hade nog avlidit.

Va ut en sväng igår me Tasha. Vi gick till GG och kollade läget... Först satt vi hemma hos Karin på hennes balkong. Så skönt å ha henne tillbaka! Men foten är fortfarande inte bra... :(

Idag har jag jobbat 13-22. En perfekt dag med lagom mycke å göra. Gött. Imorrn jobbar jag frukost igen.... ååh.. Jag kommer nog aldrig bli en morgonmänniska. :P Personalmöe sen 15,45 mitt i min split. Vet inte om jag går. Ganska intressant... men känns drygt att det är mitt i min långrast. Aja. Får se. Ska tydligen lämnas lite intressant information angående fredag... så kanske kan va värt att gå. Jag berättar om det, om det blir aktuellt.

Nu sitter vi i vår vanliga ordning på Florens. En frappe innan det blir sängdags!

Önskar jag hade min mobil. Jag tog alltid kort med den... nu blir det inga bilder eftersom jag inte har nån kamera. :( FÖr dumsnål för att köpa en me, haha.

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0