2 av 5 Finosar...

Ja. Vad är det som händer på Sunwing egentligen??

Amanda har typ fått ryggskott nu och kan inte jobba på obestämd tid. Malin har åkt hem till Sverige en vecka, Karins fot är fortfarande inte bra. Vaafaan. Bara jag och Ida nu som kämpar :) Känns riktigt tomt, så hoppas ni kommer tillbaka snart!!

Annars knatar det på... känner att min tillvaro här nere blir bättre! Det är skönt. HAr börjar försöka välja bort sånt som påverkar mig negativt... och det funkar. :) Jag vill ju va glad!! Sån ÄR ju jag!

Har läst ut min bok nu och börjat på en ny. Helt besatt, haha. Trodde jag aldrig. Jag läsa? Men ibland så, jag har mina perioder. Jag har varit så trött senaste tiden, så jag går verkligen hem efter jobbet... sitter me tjejerna hemma å pratar ett tag, och sen läser jag till jag somnar, vilket brukar hända fort!

I fredags på min lediga dag tog vi det bara lugnt! La oss vid en pool vid 12 tiden, köpte med oss sååå mycke godis, hihi. Softade där, badade massor. Sen vid fyra tiden gick jag, Hanna å Mandis och fikade/åt lite på Jello! EFter det shoppades det lite i eftermiddagssolen. Älskar den. Njuter så den tiden på dygnet... Köpte ett basketlinne, haha. Man kan ju låtsas att man är sportig! :P

Efter det gick jag hem, satt på balkongen.... la mig sen i sängen, med alla mina godispåsar och läste. Somnade tidigt.. och vips så va det en ny veckas jobb framför mig! woohoo! Men det va en skön fredag!

Men tiden går fort. Nu jobbar jag två kvällpass 14,30-23,00 sen är jag ledig igen!

Skulle vilja åka på bio igen i Larnaca. Vill se Step up 3!!!! LOVE LOVE LOOOVE!

Jag skulle göra sjukt mycke för en massage nu! Har så ont i nacke och rygg.... buhuu. Nån frivillig?

Jaa.. det va en liten update från Cypern. Kanske åker till Carrefour och handlar lite mat imorrn bitti. Natasha ska ändå åt det hållet till sjukhuset, så funderar på att åka me. Men det sker tidigt isf, och vet inte om morgontrötta jag orkar det, haha. Vi får se.

Pratade precis med mina två bröder på facebook. Jag kom på att jag saknar dom och min familj otroligt mycket ♥



Men som Johan sa, "åk vidare, åk iväg... så du blir mätt nån gång på det!" ;)


Gonatt världen utanför! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0