6 juli i Ayia Napa, Cafe Florens.

Hej mina vänner.

Jag är lika bra som alltid på att uppdatera här. Men det här slår ju dom senaste rekorden... nu är det en månad sen jag skrev. Tiden går faktiskt otroligt fort här nere nu.... jobbar 6 dagar i veckan, men så olika pass.. Så det blir så mycke variation på dagarna, vilket gör veckorna kortare. Men tröttare än tröttast är man när man väl har sin lediga dag.

I alla fall... redan juli. Midsommar har varit. Jobbade då, men efter jobbet fick vi en egen liten midsommarbuffé i La tasca. Med akvavit och sill. Kransen va på me... sen blev det utgång för hela gänget. KUL! Blir svårt att komma på exakt vad jag har gjort de övriga dagarna. Men lite solning... lite faktiskt. Ehm... festat endel.. några födelsedagar har det varit, Jobbat jättemycke. Börjar bli mycke i Fino nu. Fino=restaurangen jag jobbar. :) Har varit lite sjuk.. halsen å hosta. Sovit konstant i några dagar me. Behövs ibland. hehe.



Tattuerade mig i fredags!! Yeeayy!! :D Smärta som inte går att beskriva.... foten va inte nice.. Bara ben typ. Men jag gjorde det, tog bara några minuter så. Den är så fin. Det står "My walk of life". Redan när jag gick där ifrån så kom jag på en till som jag vill göra, men den gör jag precis innan jag åker hem. Nu får jag inte ha foten i solen eller i vattnet på två veckor, vilket är drygt. Har ingen bild ännu, men kommer så fort jag har en! :)

På fredag är vi lediga igen! Då ska vi till Larnaca på Bio!! Eclipse såklart!! Fan, måste blir klar me boken tills dess, hehe. Åker å shoppar lite mat på morgonen först. Jag ska nämligen till migrationsverket på morgonen, så efter det får det bli. Vi ska äta lite räkor å gott på kvällen sen efter bion. Men iallafall, vi åker till Larnaca på dan redan och kör lite shopping å mys först. Längtar!

Mitt internet funkar inte på balkongen längre.. kanske jag har sagt. Men det är därför jag nästan aldrig e online på facebook eller skriver här. Men jag saknar er hemma massvis. Många gånger jag faktiskt är lite less här nere... men vad skulle jag gjort annars?! Man ska inte ångra saker man gör.. men fan, ibland är det svårt.

Men en kväll som denna så älskar jag Cypern :) Varmt som bara den fortfarande... sitter me fyra härliga tjejer på ett fik och bara myser!

Ska försöka skriva snart igen. Blir mycke roligare då om jag skriver ofta. Mer detaljerat vad jag gör om dagarna. Nu glömmer jag säkert hur mycket som helst som jag gör.. hehe.

Iallafall, dags å säga hej då! :)
Sköt om er. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0