Ännu en avklarad dag på Sunwing.

Började klockan 13,00 idag, och innan dess va jag faktiskt bara hemma. Sov till strax efter elva... sen låg jag å drog mig en timme nästan, såå gött!

Kilade ner till jobbet strax efter 12. Skulle hämta ut lite rena jobbkläder från tvätten innan den stängde. Åt lite lunch, sen jobbade jag lunchen. Ganska chill va det. Kvällen har varit lagom. Lagom så man har hunnit med hela tiden och samtidigt kunnat ha en god kontakt med gästerna, vilket är sällan vi hinner tycker jag.

Varmt är det även idag. På eftermiddagen kände jag verkligen av det. Helt matt blir man i hela kroppen. Svag så man orkar knappt stå. Försöker dricka mycke vatten, men är riktigt dålig på det! Saknar LOKA/ RAMLÖSA som tusan!! Mmmmm..

Min vän Karin här nere, glömde jag ju berätta sist... har råkat ut för en olycka :( hon har stukat foten sin. STACKARS! Sjukskriven minst 10 dagar, så hon valde att åka hem till Sverige då medans. Jag är lite avis. Naturligtvis inte på foten, men att få åka hem en vecka. Jag ska nog be henne iaf att köpa me en liten Loka päron... fy va gott! :)

Jätte många som har skadat sig här nere på jobbet. (Ta i trä!) En som bröt armen, ramlade me cykeln, hon fick åka hem en månad och sen komma tillbaka. En har precis pajat ryggen rejält... vet inte om han blir kvar eller ej. En annan fick operera blindtarmen. En tjej är sjukskriven i 5v veckor och fick åka hem till Danmark, förskylning som inte släpper typ. En kille och en tjej, säkert fler som jag glömmer har fått legat på sjukhus och fått dropp.. pga början till lunginflamation bl.a. Jaa... Senast igår va det en stackare som i ren otur brände sin näsa på en platt tång. Dom skojade och visste inte att den va igång.. men vilket den va. Den ena kamraten nyper den andra i näsan... huden faller av och typ kokar. Så himla hemskt.. och ONT. stackars alla. Sååå... det händer grejer här. Kanske inte så roliga :P

Hehe. Jodå... det händer sånt me. Men tyvärr kanske inte så lämpligt å skriva om här ;)

Nu ska jag nog kila hemåt... sitter fortfarande på jobbet vid datorn där. Jobbar frukost imorrn... så måste hem å sussa så jag kommer upp. På splitten imorrn ska jag å Amanda till banken, jag ska ta ut lite pengar inför fredag!

Ha det så bra!! Sov gott! Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0