Breaking dawn.

Jag är ju en av dom få som ännu inte har läst den :) Men håller på nu, och kan såklart inte sluta. Men det är bra. Har jag nåt å göra om dagarna, hehe. Typiskt bara att jag aldrig kan hålla mig, utan ger Tasha tillåtelse att berätta saker som kommer hända i boken!! haha. Faan. Efteråt ville jag inte veta längre, då ångrade jag mig... :P Men men.. typiskt mig!

Jobbet gick bra idag... men jag är trött.. igen. Ont i ryggen. Hade inclusive-station idag. Tiden går ganska fort då. Weey. Såå.. nu är det bara imorgon kvar, sen är jag ledig! Yeay!! Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra då...

Sitter nu på ett Cafe en bit bort mot bargatan me min vän Adam! :) Chillar lite efter jobbet... skönt. Men snart blir det hem till boken igen, haha.

Har egentligen inte hunnit ske så mycket sen jag skrev sist... Vill mest bara säga hej till er alla :) Hoppas ni mår bra och har det gött där hemma!

Natti natt!! // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0