Bilder från C.H och lite update!

Heej heej!! Jag ÄR verkligen en nattmänniska... spelar ingen roll när jag lägger mig, när jag vaknar... Jag la mig tidigt igår.. eller ja.. tidigt för å va mig :) tror klockan va 01,30. Ställde kloclan på 10 och vaknade då. Läste en stund.. och vips! somnade jag igen! Vaknade 13,15. Kul. Och sen heeela dagen.. vad jag än har gjort, kollat på film så har jag somnat... läst så har jag somnat. Försökte kolla på the secret två gånger men bara somnade. Vaknade över att jag snarkade i soffan.

Har varit hemma idag från jobb pga sjukdom. En dum infektion som vägrar att ge sig. Ont i ryggen gör det som bara den. Så blidde inget jobb idag tyvärr.... känns surt nu när jag varit ledig. Men men. Måste bli frisk. Har fått medicin nu iaf.. :) Får se om jag kan jobba imorrn.

Så kom ut en pyttestund idag iaf. Har inte kunnat gå typ pga ryggen så jag får väl va nöjd. Va till å med kämpigt att gå NER för astmabacken idag. Tur att Lisa körde förbi å jag fick skjuss, hehe. Men tog mig till sjukhuset, sen ner till apoteket och konsum och sen hem igen. Kul dag! Not. Men är väl så.. nu har jag haft det roligt och hur bra som helst i två dagar när jag va ledig, då ska man straffas för det sen, hehe. ;)

Copper Hill va iaf grymt! Vi åkte först ner till systemet med Robins bil som låter som en helikopter om inte värre. Haha. Jag och Elise gjorde lite snacks shopping och walle och Malick ansvarade för alkoholen. Hmm.... vet inte om det va bra eller dåligt. Dom kommer ut med en bib vitt vin, en skumpa magnum, en vanlig skumpa, typ 10 öl och några cider. Hmmm..... när ska vi dricka allt det här, sitta på hotellrummet å bli packade? Aja. :) visst!

Checkade in vid 15 tiden! Skit fin dag! Tog lite fina kort på utsikten utanför. hihi. Rummet va grymt... uuuunderbaaar säng! :D Jag å Malick högg dubbelsängen.. stackars walle och elise fick ta våningssängen, haha. Det straffar sig å va kära! :P Vi öppnade skumpan, åt chips och godis, chillade en stund framför platt tvn och öste in allt gott i kylen. Tog en Hoegaarden.. Bytte sen om till våra fina morgonrockar. Min passade väl kanske inte riktigt.. haha.

Sen gled vi ner till SPA avdelningen. Weeeyy! Fint!! Riktigt härligt. Vi tog en öl där nere.. badade en kortis, killarna kikade in i bastun.. men annars låg vi bara där i våra morgonrockar och nästan sov, Va så himla avslappnande. :) skönt!

17,30 ungefär gick vi upp till rummet igen. Drack mer bubbel och gjorde oss i ordning för middagen 18,30. Egentligen va vi sugna på nåt snabbt å enkelt... typ pizza eller pasta. Men jag å Malick bokade bord och tänkte inte på att det va i restaurangen med a la carte menyn. Aja.. det funkade det me. Åt kött med potatisgratäng och drack ett gott zinfandelvin :) Trampade sen vidare ut i lobbyn och drack averna sour med cola!! MUMS!

Gick efter det ner en våning till spelrummet. :D Lirade lite playstation och sånt. Malick somnade i barnrummet i en blå puff framför tvn. haha.

Upp igen till rummet. Plockade fram mer snacks! Skinka, vindruvor å massa gott. Jag somnade sen säkert fem gånger i soffan. Va så himla trött! Och klockan va inte ens 23. Höll mig hyffsat vaken sen under melodifestivalreprisen iaf. Tyckte Darin va bäst, hehe. Har ju inte sett nåt bidrag tidigare. Men Manboy ska ha cred för dansen i regnet, gryyymt! Fick mig å tänka på "step up 2" sista dansscenen, love it!

Men efter det blev det sängen för min del! Heeelt slut. Somnade som ett litet barn. Vaknade sen av att Malick står å skrattar åt mig när jag sover! hahaha. Han tyckte jag såg rolig ut tydligen.. ;) haha. Vi gick upp vid 9 tiden och åt frukostbuffé. Den va sådär måste jag säga. Ååh.. den som e viktigast! :P Åt lite pannkakor iaf.. hehe. Äggröran va inge god alls, ååh vilken besvikelse! haha. Efter det gick vi upp och la oss igen. Sov till 10,30 och checkade sen ut kl 11. Det va det äventyret! Copper Hill; Check!

Flyttade sen ner lite saker till Västan och nu bor jag här! :) i tio dagar till..hehe. Sen ska jag hem till sambon igen!

Sunwingintervju hade jag sen klockan 15. Den gick inge bra :( eller, det va inte att intervjun inte gick bra. Dom hade ringt från Alcúdia till henne dagen innan och berättat att dom tillsatt tjänsten själva internt. Så det fanns ingenting hon kunde göra... Hon tyckte jag verkade jätte bra och ville ha dit mig, så hon lovade att ringa om det blev nånting ledigt. FAN. Jag va så inställd på att jobba där. Kändes så bra ju. Aja.. finns ju massa annat.. men vet inte vad jag vill ju. Har kollat massa ställen i Norge. Skitfint.. säkert bra pengar... men vill jag till Norge?! Grekland va jag ju inne på ett tag.. men känns inte heller helt bra. Vet inte alls.. *suckar* men det löser sig!!

Nu längtar jag till min andra snowboardlektion med Tim, hehe. Ska ha den nu i veckan. Sen efter det ska jag ta mig ut själv. Och seeeen kommer Linda upp den 10.e april... och då ska vi åka och festa och mysa och skratta och ha det bäst!!! Och seeeen den 21.a april kommer min bästa JO!! Och vi ska me åka!! Kramas och bara ha massa kuuuul!! Längtar efter er mina tjejor!! <3

Här kommer lite bilder från lyxdygnet på Copper Hill :)




fortsättning följer imorrn... måste sova nu!! Goonaaatt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0