carpe noctem!!



Jag älskar natten ♥




Efter jobbet i söndags så hade vi lite personalmyyys! Vi drack lite vin och åt massvis me pizza, så sjukt gott va det. Riktigt trevligt. :) En liten kick off innan vecka 9 kan man väl säga :) Nu har ju inte vecka 9 varit riktigt som den brukar vara... men än är den inte slut.

Söndagen slutade i sin vanliga ordning på Dippan sen. Det va inte så hemskt där med tanke på att det ändå är v.9 (sthlms) TILLS jag skulle gå till garderoben och hämta min jacka. Fick panik om å om igen. Fy fan va folk inte kunde bete sig. PINSAMT. Jag blev så jäkla arg!! :P Så tyvärr, även om jag å Martina hade hyffsat trevligt innan så förstörde det här allt. Gick bort till Boms och mötte upp Tim och hans bror Simon. Vi gick sen till den berömda Årekebaben! haha. MEN jag åt inte faktiskt... va fortfarande mätt efter pizzan :P



På måndagen blev det en sen lunch med Tim och Simon. Sen va det dags för jobb. Och både måndag å tisdag har varit ganska lugna... konstigt. Brukar ju va hur mycket som helst den här veckan. Aja. Första sittningen e typ full men sen dör det ut på andra. *?* Efter jobbet igår mötte jag upp Malick å Liza. Vi gick till Boms och tog några glas. Jag älskar att umgås med Malick. Han får mig verkligen att skratta. Där satt vi och bara garva.. och planerade våran efterlängtade semester i maj! :) Liza gick ganska tidigt. Sen kvart över ett kom vi på att vi skulle gå till werséns på måndagsklubben. hihi. Jag tyckte det va helt ok där, inte Malick. Sen av nån konstig jäkla anledning hamnade vi på en "efterfest" med en snubbe som jag inte har en aning i vem han är, han jobbar tydligen på timmerstugan.. Hm.. lite wierdooo... Aah.. ingen fest att hurra över.

Idag har det varit chill innan jobb :) kolla va fiiint det va igår å idag utanför mitt fönster!




Imorrn ska det jobbas igen! yeyeyey! Får se om jag hittar på nåt på dagen.. hehe..

Jag vill tatuera mig! gah! Ja! ja! ja! :D
//C

PS. Fick mail från Sunwing, Alcúdia idag. Blivit kallad på ytterligare en intervju i Sthlm. Denna är den 9e mars. Omöjligt med andra ord att gå på. :( Hoppas det kanske går att lösa ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0