En vecka me Maciiingaa!!

Heeej!!

En hel vecka utan mig, hur har ni klarat er?! ;) haha.

Tänkte först ladda upp BARA bilder och skriva kort om allt och sammanfatta veckan på så vis. Men har inte blivit av idag. Haft fullt upp. Men snabbt det som har försigått denna vecka, utan bilder dock, får ladda upp dom sen, så vi kommer ikapp liiite iaf! :) Har först å främst jobbar måndag till lördag. Va ledig förra söndagen och vi börjar där!

* Söndagen blev en lugn dag men slutade med födelsedagsfirande på Dippan! Charlie kökschefen hade lite födelsedagspartaj. Så jag å Malick gick dit vid 21-tiden. Det va supertrevligt. Men inte van vid att börja dricka så tidigt, speciellt inte med fri bar, haha. Men vi hade kul! vad jag minns. :) Några kära vänner hade varit på maskerad och stod för underhållningen denna kväll.. hehe. Fina ni va... Noot!! haha!

*Veckodagarna jobbade jag... och kommer faktiskt inte ihåg riktgit vad jag gjorde exakt. Men både i måndags å tisdags gick vi till Nova på en afterwork. Måndagen blev lugn... men tisdagen slutade på Bygget med Johan å Viktor. Inte planerat, men hade trevligt! hihi. Dansade lite, så jag va nöjd. Gillar inte bygget annars men den här gången va helt ooookeeej.

* Onsdagen jobbades det igen. SEN efter jobbet gick vi till Dahlboms. Det va nån Camparikampanj där... så vi gick dit och drack fritt me Camparidrinkar; South Side is the shit. Drack säkert 10 st, MUMS! Börjar gilla campari.. liiite... hehe. Riktigt rolig kväll!

* Torsdag; Jobbade IGEN :)  Aja.. haha! Men blev en lååång mysig fika på Åregården på dan iaf! Really nice!! Shit... det här går ju bra! haha. Men som sagt. Dagarna kommer jag inte riktigt ihåg, men foton för dessa händelser kommer upp snart!!

* Fredag!! Jobbade jobbade å jobbade! Efter tolv va det Malicks födelsedag. Så jag gick till Dippan efter jobbet och firade honom lite med ytterligare camparidrinkar. Dom hade event på Dippan denna kväll. Grattis Malick!! :D

*Lördag, igår! Malicks "riktiga" födelsedag!! Jag knata ner till Gröna villan tidigt på morgonen, vid 9. Vi åt god födelsedagstårta som Liza hade bakat. Sen gick jag, maja, robin ovh malick till bageriet och åt frulle. MYS. Efter det blev det en utflykt till Tännforsen!! ( ett vattenfall utanför Åre.) Underbar dag! Verkligen. Alla va så glada. Som små barn. Haha. Fint väder va det me, kunde inte blivit bättre. Malick fick dessutom en portfolio av mig, hoppas han blev glad!! Efter det blev det jobb för alla.

Fullt fullt fullt i restaurangen på jobbet Men det gick hur bra som helst! :D Efter jobbet gick jag med andra kollegor först till Broken, sen blev det Boms... och sist kebab ;) hehe, Faaan. Va sjukt trött så tog en taxi med dom andra till Glasberget, och sov som en prinsessa på deras soffa :)

*Söndag!! "tonight's gonna be a gooood night!! :P Började dagen med en brunch på Fjällgårn odag med några från jobbet. så jäääkla gott och SÅ mycket jag åt å drack. Måste bli en vana i vardagen, hehe. Sen promenerdade jag å Linnea hemåt. Jag smet upp till Leffe ( han jag skulle hyrt lägenhet av) Leffe bjöd på bärs såklart, fritt me öl! Gott!! Efter några timmar där så gick jag hem. Förberedde mig psykist inför att använda klänning och klackar ikväll. hehe. Det gick bra, inga skadade fötter eller handleder. ;)

Sen blev det dags för middag. Jag åt sushi och asiatisk sallad! Mätt mätt mätt. Men riktigt trevligt. Sen höll vi oss på  Boms innan det va dags för Dippan

Jaa.. nu va de roliga nästan slut.. ;)  Efter ett tag gick vi till dippan!

Nu håller jag på å somnar ståendes/sittandes... Så måste logga. Men tack ALLA för ikväll!!

Sov gott!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0