pics till tidigare inlägg!


På Dippan, söndag, Charlies födelsedag!




Vet inte om jag sagt det, men jag ska bli blondie igen! Fick hem löshår me så nu jäklar, långt och blondt ska det bli! kommer nog inte göra det SÅ blondt, utan färga löshåret lite mer honungsfärgat tror jag... vi får se! Scary! hihi. Klar med två fotoalbum me, så fiiina blev dom!



Camparifest... "S"outh-side!! muuums!



Kom på att jag hade svartvit inställning på kameran, glömt bort! Kan även använda mina lurar å lyssna på musik tack vare adaptern jag köpte i östersund!




Malicks födelsedagsfirande börjar....



Utflykt till Tännforsen i strålande sol! Sweeeet as hell! :)




Firandet fortsätter på söndagen med middag på Dahlboms! Men först brunch på Fjällgården! Mellanlandade sen hos Leffe på lite bärs!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0