SPA på CH.

Godag!!

Va sjukt trött igår när jag skrev så kommer knappt ihåg att jag gjorde det. Idag har jag än så länge bara varit hemma, Martina fixade köttfärssås till mig, gott!

Hennes väska blev snodd igår utanför Dippan... så himla typiskt. Allt smink, kontokort.. mina svarta knähöga stövlar från London :( Förjävligt.

Dippan va sådär igår.. hade roligare på Dahlboms. :)

Idag i allafall ska jag, Malick, Walle och Elise bo på Copper Hill! Ska bli så himla skönt. Glida runt på deras SPA avdelning och bara chilla. Mjukisar å bubbel för hela slanten! Tror dom har playstation me på rummen, haha. Ska bli riktigt kul!

Så vid två ska jag hem till Malick, sen ska vi till systemet och vid 15 bär det av!

Imorrn däremot vid 15 tiden ska jag ha telefonintervju med Sunwing! :D :D spännande!! Hoppas det går bra!! Vore såååå skönt å kunna ha sommaren klar!



XXX!!
Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0