Vart tog tiden vägen?

Fredag redan, vecka 11 redan. När är vi klara? vecka...16? Helt otroligt hur fort allting har gått. Nu sista fem veckorna så vill vi snääällaaa ha MASSA snö.. och massa sol!! Please. Idag regnar det. Det REGNAR i Åre. Kul. Jag har inte lärt mig åka än ju. Får inte va slut på åkandet redan. Kom igen nu. Jag å Tim skulle ju ut i veckan... men för det första regnar det som sagt. För det andra så blev hans bräda snodd här om dan. Förjäkligt.

Men hörrni, jag mår mycke bättre nu iaf! Yeeay! Jobbade både i går och idag! Idag.... jaa.... hur ska vi beskriva idag med ETT ord? SJUKT? Vi hade så mycket att göra så det va läskigt... men på nåt vis så går det alltid!! Mina ben värker nu riktigt mycket, hehe. Och imorrn, saaammaa visa igen!! jiihooo!! Kul! ;)

Annars har det nog inte hänt så mycket kul. Jag har ju varit lite sjuk. Men igår va jag ut en sväng på dan och åt pizza till frukost/lunch. Hehe. Tyckte jag behövde det, va ju så synd om mig eftersom jag varit sjuk! hihi.

Men annars har jag bara varit hemma å tagit det lugnt. Ska börja skicka ut ansökningar nu till jobb inför sommaren. Måste lösa det här nu. Fan. Vill nog inte riktigt inse att jag inte fick Sunwing jobbet....åhh. Ville så gärna dit. :( Norge skulle funka... men innerst inne vill jag inte dit. Men vart vill jag då? Hjälp!

Inga bilder idag. Blev så många sist och tog en evighet att ladda upp. Hehe. Eller jo, jag har två från i söndags som e från Matildas kamera förresten... En före och en efterbild.. hehe.

Dea ser ut som han lider utav nåt.. mig?


Den andra då... "bara le så ser man inte att jag e full" haha









Tusentals gonatt till er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0