"vi elsker Norge, klapp klapp klapp!"

Förhoppningsvis är det så jag kommer känna när sommaren är slut! :) För det är dit jag ska i sommar! Har som det ser ut nu iaf bestämt mig för det! Kommer jobba på restaurangen som e me på bild i förra inlägget, den i Kristiansand som ligger precis nere på bryggan vid vattnet! Dom ringde och sa att jag va välkommen dit i sommar, och jag tyckte det kändes bra så jag tackade ja! Så planerar att åka i mitten på maj/början på juni! Får se lite hur det ser ut hemma. Spännande!

Senaste dagarna har jag jobbat förutom i tisdags! Förmiddagarna i början på vecka har varit fina. Här om dan satt jag, Tim och Malick ute i solen å fikade, det va härligt!! Tog en smygbild på Ewe och hennes bror å Raja. Såg så nice ut! :D


I söndags jobbade jag ganska sent. Jag och Malick skulle haft filmkväll, hade hyrt 3 filmer och köpt massa gooodis. Men blev att jag plockade upp en film och mitt godis och gick hem själv. För det blev för sent. :( Så kan det gå! Kollade på New moon igen, hehe. Även måndagen blev det film efter jobbet! Haha med en 1,5 liters cola!!! förstå hur länge sen man köpte sån! Så blev det cheeseballs... inte lika bra som doodles men fanns inte så. Och kollade på New moon en gång till! HAHA.

Tisdagen, min lediga dag. Först fika på Dåregården me Bella å några till. Afterski på Dippan, helt oplanerad. Sen take away sushi från Boms. Snabbt hem å bytte om och rusade till dinnershowen på wallmans. Hängde med Rickard och Patsy dit! Efter blev det Bygget. Har haft roligare där. Aja. Men va inte helt värdelöst! hehe.



Men eftersom jag inte druckit på en vecka så va jag ju så stööööört bakis på onsdagen. Kul. Jag jobbar inte bakis. Jag har inte varit det annars på jobbet, men fy... hela onsdagen mådde jag skit. INTE värt det kändes det som då. Leffe kom hem hit en sväng innan han drog vidare till Uppsala, och jag kunde knappt prata med honom för jag mådde

så dåligt. Haha. Jaa.. så kan det gå. Avsmak fick man.

Men överlevde onsdagen trots allt. Följde med mitt härliga jobbgäng till Broken och satt å bara pratade massor! ( jag drack en cola, haha) Sen blev det faktiskt en Bloody Mary som avslutning innan vi gick till kebaben, kyckling i bröd med vitlökssås!! Mums! Rullen va slut igen, fan! Va riktigt skönt å va med dom från jobbet å prata om allt man tycker å tänker, tack! Tycker om er!

Idag va jag å Linnea ut på en promenad! Va riktigt skönt. Sen gick vi hem till dom och drack lite kaffe. Vid 16,30 åt vi p-mat på jobbet. Elin gjorde våfflor!!! Muuuums! såå gott. Men jag va så mätt så jag mådde illa.



Efter det gick jag å Linnea å shoppade en timme.... Ooooops... va inte meningen. Jag skulle inte handla nåt förutom min rosa "oh rey" tisha som jag hade lagt undan. Men blev en kofta på stadium som jag tyckte så mycket om! En babyrosa stickad! kommer bli min favvo i sommar! Och så blev det ett par ljusa lite baggy jeans. Köpte två par jeans här om dagen me för min dricks! Men det är okej tycker jag....! Dagens shopping va däremot mindre ok. Men vafasen... :)

Blondie blir jag på tisdag me! yeay! Bokat tid nu! woohoo.

Koll här, jag å Malick hittade dom här söööötaste norska tjejerna på Ica!! VILL HA DERAS OVERALLER!!
KLOCKRENA JU! :D

 

Vet ni!! INte nog me att man kan designa sina egna Nike skor på nätet.... Nu har jag hittat på en exakt lika dan sida fast converse!! Faaan.... vill ha! :P Kolla vilka snygga jag gjorde i vitt, brunt och turkost!!

 

 

Denna kväll gick faktiskt väldigt bra. Massa fulla gubbar. Kul. ;) Nu är den slut och nu kör jag hela helgen med jobb! Imorrn blir det en till promenad och sen fika! Får se om jag hänger me Tim till Järpen, han ska anmäla sin bräda som blev stulen.

Kram å hej!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0