Cypern 2010

Heeey

Oj vilket hopp det blev nu. Jag ska uppdatera om sista dagarna i Åre också... och lägga in bilder som jag har lovat :) Men just nu kommer en liten raport från Arlanda. Jag stter nu och väntar på att få checka in. Haha. Typiskt svenskar.. ställer sig i kön när incheck inte ens har öppnat, det sitter inte ens någon där.. men nej nej.. först ska man va! haha. Kommer direkt från krogen.. såklart.. typiskt mig. Jag är inte full.. utan bara trött. Tim och jag gick upp 9 imorse.. och började fixa mina ärenden som tog en evighet och höll på att ge mig magsår. Hm. Massvis me saker som behövdes fixas som jag absolut inte tänkt på. Men, det löste sig det mesta.. tror jag. Dessvärre tappade jag min mobil ikväll nånstans... fråga mig inte hur det gick till. Men det är min vanliga otur. :( Visste att nåt skulle hända innan denna resa. hehe. Men men. Det löser sig nog ändå. Vem vet, den kanske dyker upp!! Hoppas.


Jag har haft tvåkorta men underbara dagar hemma. Hann träffa nästan hela familjen ( inte pappa tyvärr) Emila säger "tintin" till mig... åååååååååhhhh... hon e världens finaste och sötaste. Kommer sakna massa!! Och alla andra me såklart. Mamma pratade engelska för första gången på kanske... 10år?!  haha. Nej jag vet inte, men nåt liknande iaf. Men det gick ju ändå! Kul å ta me en aussie till Öregrund ;) Händer ju inte varje vecka.

Nu öppnar incheckningen!

Det va jobbigt att säga hej då till alla. Vi satt på Plock först ett gäng me massa härligt folk och hade så himla trevligt. Innan dess hann jag å Tim me en öl vid åkansken, sen en bärs på O'learys. Efter flera timmar på Plock slutade det på Bullit. Och det va kul. :) Många gamla vänner som befann sig där och fick en extra kram av mig! :)

Jaaa... som sagt, allt som hände i Åre sista tiden skriver jag om snart. Och jag skulle kunna skriva mer om vad jag tycker å tänker nu... men jag e så himla trött. Och om ni känner mig så brukar det inte bli dom korta inläggen.

Men än så länge lever jag ;) skriver kanske senare när jag sitter vid gaten. Men annars, önska mig lycka till! :) Jag drar till Cypern i ett halvår!! Haha. Galet men sant.

Jag kommer sakna så många av er såååå mycke. Ni vet vilka ni är. Jag älskar er och NI är dom som peppar mig och får mig att göra det jag vill göra. Söka nya äventyr och bara va.. Tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0