Heey, länge sen! ;)

Hej hej hej!!

Jag är superledsen över att jag inte hinner skriva här eller höra av mig mer till er hemma. Det är så många man vill prata med å så.. så det finns inte tid! Vi jobbar mycket.. Många dagar och mycket split-pass.. vilket innebär att du kan jobba hela dagen men me en break mitt i passet. Jaa... berättar mer detaljerat sen.

Tänkte på det... sista tiden i åre känns långt bort nu, så jag hoppar nog den sammanfattningen. Bilder här jag, men vet inte när jag får tid för att lägga upp dom. Låt oss bara säga att sista tiden va grym!!! :)

Inga bilder blir det här ifrån heller på ett tag då jag inte har nån kamera ännu. Och mobilen är ju borta me... :( Så maila eller skriv era nummer!!! OBS.

Jag har precis flyttat till en annan lägenhet, den andra låg på bargatan i Ayia Napa, kanske jag sa.... nu bor jag mitt emot jobbet :) perfekt för en morgontrött människa som mig! hihi.

Solning blir det lite grann! :) Mellan två till tre ggr i veckan beroende på vilket pass man jobbar. Men shit va jag har flagnat nu senaste dagarna.. Slarvade med insmorningen i början.

Jobbet får jag inte skriva så mycket om tyvärr... har skrivit på kontrakt om det.. Men det går bra iaf, börjar komma in i deras rutiner... vilket int är som hemma kan jag lova, hehe.

Nu ska jag å Amanda gå ut en sväng! Blir lite öl och trubadur på en irländsk pub! wiiee!!

Men hoppas ni alla hemma mår jätte jätte bra! Saknar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0