två stjärnfall och en jäkla massa jobb!

Hej allesammans!

Sitter nu ute på balkongen och har fått i gång min spotify, sååå underbart! Man uppskattar det lilla när man minst anar det, hehe.

Jobbar min tionde dag imorrn i rad... Puh. Hemma kan man göra det,, men här känns det som en evighet. Men soligt å underbart är det, så det väger upp allt.

Men just nu åskar det och blixtrar det för fullt!! Skumt. Varmt å inge regn. Hm..

Veckan har bestått av några roliga utekvällar, 2,50 euro vin på balkongen, guinness på irländska pubar och alltid en krydda GG.. hehe. MASSA sovlakispett -Love it!! sol å bad! Och jobb såklart. Enda positiva me frukostpasset är att man e ledig från kl 12 fram till 18,30 på kvällen. Då brukar vi alltid lägga oss vid nån pool å bara ha det sjuuukt bra. Vilket jag ska göra imorrn.. yeeay! Fast känns sådär att jag ska upp om några timmar, hehe. På fredag är jag ledig, äntligen! Då planerar jag, Amanda å Ludde och kanske nån mer att åka till Paralimni och gå på marknad :D tidigt då... och sen åka tillbaka innan lunch och kanske köra lite playa. Kvällen tror jag vi kör på en japansk restaurang, längtar efter sushi!! Sen öppnar Blue Moon så förmodligen hamnar vi nog där sen :)

HAHA. Jag tänkte väl... NU kom regnet! :P mysigt.

Här kommer några få bilder som jag snott från Amanda. Är från förra gånen jag va ledig, förrförra måndagen då vi hade en liten utflykt till Konnos beach och Protaras/Fig tree bay. Där har jag varit förut... 2004 efter studenten :) Va kul att man kände igen sig!






Nu säger jag gonatt!!
*kram till er alla*


Kommentarer
Postat av: JNO

ååååååhhh!!! älskar bilderna och dig! e sjukt sugen på att komma ner! får jag plats eller ska man boka hotell?

2010-05-27 @ 08:19:53
Postat av: ida

ser ut som att du har det bra! Kul! Lev livet & ta vara på varje dag! Nu är det alltså min tur att vara avundsjuk på dej ett tag. haha. Ta hand opm dej!!

2010-05-28 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0