10 dagar kvar till Bali!!

Och vilken perfekt tajming att Merapi helvetet får sitt utbrott nu och inte då, visst!!? ;) Seriöst... skulle inte förvåna mig om vi inte får flyga för att det ligger aska i hela luften eller att alla planen till Australien sen är inställda pga av att dom går sönder. Hm.

Jag älskar att inte göra nånting för tillfället. Dagarna bara går, och snart åker jag härifrån. Skönt. Jag gillar inte Sverige alls just nu. Hemskt va, att man känner så för sitt hemland. Men det ändras kanske med åren, men just nu.. Nej, jag har ingenting att hämta här. Här känns det ännu mer som att livet bara rusar förbi dig, jag får panik.

Hoppas mamma kommer hem me mjölk snart, så jag kan dricka kaffe :) hehe. Får se om jag knatar upp till Pappa ikväll och provar en ryggsäck dom har. Annars blir det imorrn, och då kommer även min bästa farfar vara där!! :D

Sitter å kollar lite jobb i Melbourne, gaah, är nog en aning nervös inför jobbandet där.. men det kommer gå skit bra, det vet jag!!





"just the way you are"

Kommentarer
Postat av: ida

Du kommer få det bra christin! Klart man är lite nervös men det ska man ju vara.. =) Innan du söker jobb så se till att läsa en alkohollagskurs först. Den är på 6 timmar bara.. Men man får inte jobba i restaurang eller bar utan den.

Har en tjejkompis som jobbar på restaurang i melbourne. Du kan få hennes mail om du vill=).



Är lite avundsjuk på dej.. Älskar känslan i magen när man vet att man ska få åka iväg.. Den långa resan man har framför sej är inte ens jobbig. Bara spännande. Lämna sverige & alla bittra människor (inklusive jag själv när jag bor här..) bakom sej & ge sej ut & lära känna nytt folk & nya platser. Åå vad jag älskar det.

Som du säger, tiden rusar förbi här hemma.. Helt sinnes.

(jag funderar på att ta mitt pick & pack & åka ner till alperna en runda igen.. & bara komma undan ett tag.. men vi kan ju snacka mer i veckan!) Puss!

2010-11-06 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0