Daligt vader pa Gili men vad gor det!?

Idag hade vi lite sol iaf men dagarna innan har inte varit sa bra!! Men det gor ingenting alls!! Jag njuter lika mycket for det! :)

Igar snorklade jag, mackan och bobaz langst med stranden i 2 timmar. Och stotte pa tva stycken stooora skoldpaddor!! Nat av det haftgaste jag gjort!! :D Simmade bredvid och strok handen pa det stora skalet! Dom ar sa vackra djur och sa harmoniska!! Underbart va det!! och COOLT! hehe.

Pa kvallen blev det hang pa var balkong! Grabbarna hade kopt med sig absolut fran singapore, hehe. LYX. Sa vi drack nagorlunda goda groggar och sen gick vi till Irish bar! Tva stycken som vi jobbade med pa grinda har dykt upp har med, kul!! Och snart kommer min Malin hiiiit!! Ska bli SA SA SAAA kul att ses igen!!! Lange sen vi sa hej da pa cypern nu :)

Kvallen va kul :) Men dagen efter mindre.... hehe.  Men jag tvingade mig upp vid 10 anda. Bella kom och vackte mig. At min ost och tomat omelett i vanlig ordning, och gick ner till vattnet for att bada! Da kandes det lite battre... men anda inte. Hehe. Mackan och thomas va inte riktigt lika grymma :P Moln drog in sen vid ett tiden, skont. En anledning till att inte behova sola ;) Jag gick hem efter en lunch och somnade. Sov till ca 17,00. Hiihii.

Pizza stog pa schemat sen. Lagom mosig efter att ha sovit, och lagom illamaende efter att ha tryckt den pizzan under hets.. haha! Fast jag va sa matt sa at jag allt..! :D Typiskt mig.... jaja. Filmkvall fick det bli sen. Perfekt da jag slapp sta upp.. haha orkade inte ens sitta. Sa vi gick och sag Deja vu pa storbild nere pa stranden. Sjukt nice!

Nu blir det hemat.. dom andra ar redan hemma! Jag ska sova. Haha. Trott igen. Grabbarna ska ut och dyka imorrn, sa jag antar att jag bara ska chilla pa stranden som vanligt :) Inte sa bara men! Kanske ta en tredje massage har pa on. hehe... sa sjuuukt skont!!! :)

Men hoppas alla ni mar BRA!! Ha det sa mysigt i snon.... pa riktigt... ar lite avis att det ar forsta advent och sant hemma snart.

Saknar manga redan. Familjen... btw, stolt over dig lillebror! Och lycklig fast ledasen over att stora bror ska fa en till babis nar jag ar borta! :) :) Saknar dig LINDA. Men ska bli sa grymt att ses sen i OZ! :) Glad over att du och alla andra som tar beslutet att aka gor det!! Speciellt nar ni valjer att aka till mig *ler*

Skriver snart igen!! Puss heej!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig med!!!

2010-11-28 @ 06:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0