Halloween party med goa Grinda.

Efter att ha haft mysiga dagar ute hos mamma så återvände jag till Uppsala lördag kväll. Upptäckte dessvärre när jag kom fram till porten med all packning att jag fått med mig allt förutom nyckeln. Haha, faaan. Knatade hem till en kompis som bor nån gata bort bara och fick mellanlanda där ett tag. Tuuur. Haha. Linda jobbade.. till 04 nämligen. Utgång blev det, BJ som jag inte satt min fot på på huuuur länge som helst. Och jaa. inget har väl riktigt förändrats. Förutom att jag inte kände nån typ. hehe. Blev hem till sängen ganska tidigt.
Sov ganska länge på söndagen, lite för länge. Fick för mig lite FÖR sent att jag skulle tona mitt hår.. så jag kom iväg mot sthlm lite senare än planerat. Missade stadsbussen så jag fick ta nästa. Missade tåget och tappade bort biljetten så jag fick åka en timme senare och fick köpa en ny biljett. Stängde av telefonen för att spara på batteriet, och när jag  väl ska slå på den igen så slår jag tydligen fel pin kod.. tre gånger. haha. trodde jag hade samma som jag haft tidigare. Har ju nytt sim kort så kanske va ny pin då.. jag vet inte. Min mob va låst iaf. Jahopp.. vad gör jag nu? Ska möta upp Bella hemma hos CK som bor vid tekniska.. mer vet jag inte. Hur får jag tag på dom.. Hmmm? Inga nr eller nånting.. så jävla lyckat allt! :P
Lånade en mobil av en söt tant, ringde och fixade fram bellas nr som sen inte svarade. Va faan. Kliver av tåget. Går mot tunnelbanan. Frågar en tjej om jag får låna hennes telefon. Får äntligen tag på Bella, och jag får vägen förklarad hem till CK. Puh, wish me luck! Skulle då köpa biljett till tuben... och har inga kontanter. Så får gå in på pressbyron. MEGA KÖ där inne.. suuuuck. Kommer ner till tunnelbanan och den åker precis när jag kommer. Får vänta 10 min på nästa. Lol. Jag hittar faktiskt hem till CK utan problem, skönt.

Där hemma väntade CK alias Jokern, Jeppe alias Slayer och Bella bus alias vampire utan tänder ;) Jag gjorde mig i ordning och woolaahh; någons döda fru just uppstod. Jag såg verkligen hemsk ut, haha!! ska lägga in bilder så fort jag kommer hem!! Vi tog taxi till södra stn där alla skulle mötas. Vi va först så satt oss där inne på något sunkigt hak och tog en öl. Sen kom alla och vi gick bort till där festen skulle va. Dom hade spökat ut stället å grejat, skitmysigt! Och jaa.. det va en riktigt trevlig kväll!! Så jäkla kul å träffa alla som va där från Grinda! :) Kärlek till er, alltid!!

Festen fortsatte sen på Patricia.. men då hade jag hunnit bli trött och jag hade slitit av mig min förklädnad och hamnat i ett segt off läge.. tyvärr. Så jag va inte kvar ute så länge, men jag känner mig jätte nöjd ändå!! Tack alla för en fanmtastiskt trevlig kväll!

Sov sen till kl 15 idag typ.. haha. riktigt skönt. Tog mig sen tillbaka till södra faktiskt och mötte upp faster å stefan där. Åkte med dom hem till djurö och har nu umgåtts med dom och mina kusiner, mys!! Ätit godaste bolognesen på länge, hehe. ( sunwings va ju inte att skryta med) och så har vi kollat på film och fikat. Sååå skönt å ligga i en stor å mysig soffa, sitta hela familjen, dricka gott kaffe under en filt. :) Nu blir det nog sängen när som helst. Ska följa med kusin johanna till hennes jobb och äta frukost imorgon bitti. Sen ska hon jobba och jag åker in till stan och möter upp bella. På kvällen ska jag träffa mina mums Malick och Maja!! Ska bli såå kul!!! Ludde från Paddys vill bärsa me, så får se hur vi lägger upp detta! :) Kanske blir kvar till på onsdag... Inte bestämt ännu.
Jahopp, det va en liten uppdatering! Vi hörs snart!!
KRAM KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Det var så mysigt att ha dig här. Kram på dig :)faster

2010-11-02 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0