Ååhhh hemma hos Maammaa! <3

Har äntligen träffat mamma nu sen jag kom hem! :D Vi har ätit musslor som jag kokade i vitt vin å massa gott.. och även misslyckades med, för första gången! FAN. Aja... mamma sa att det va gott... för å va snäll såklart! hehe. Sen har vi bara suttit här i köket och pratat hela kvällen, mys <3


Gick ut och handlade idag tidigare i Öregrund. Jag vill inte och tänker inte klanka ner på Öregrund.. som är mitt hem från början. Men... det är så dött. Och det är som att tiden står still... fast ändå inte. Jag fattar ingenting av livet här, förlåt. Det känns så långt bort från min värld. MEN jag gick runt här på "stan" :) och log för mig själv... så många fina minnen! Och dom är jag otroligt glad över att jag har. *ler* Lilla Öregrund. haha.



Sitter just nu och lyssnar på gammal musik.... Gammal som i typ 10 år?? :D haha. såå kul!! Förra helgen va jag hemma hos en gammal vän :) och där va även min nära å kära vän Micke som jag inte sett på tuuusentaaalsmiljoner timmar å minuter å sekunder... många dagar och några år..typ. Och vi hade lite nostalgikväll ( självklart whiskey flaskan i ett ordentligt grepp i mickes hand, HA HA ) Vi letade upp massa låtar som vi spelade på hemma festerna hos "Mia" som hon heter. Stackars tjej som stod ut med oss... Men TACK. För det va en underbar kul tid i mitt liv!! haha! Och helt sjukt.. men jag kom ihåg så många låtar och alla texterna satt kvar! Nu finns tyvärr inte all den fjortispoppen på spotify utan bara på youtube... men försöker hitta det mesta på spotify och sparar :) så, hjälpt till om du kommer på nån! :D

Jag mår mycket bättre nu! Halsen känns knappt... är lite svullen bara. Toalettbesöken går fint me.. hehe. Men kämpar fortfarande med tranbären ;) Nu är det väl bara min mage som jag måste ta tag i ordentligt.... *suuuck*

29 oktober.... inte långt kvar nu tills jag åker. Allt känns så jäkla bra!! Linda kommer komma ner till Oz :D Bobaz kommer va med mig under nästan hela resan.. awesome..! Malin kommer till Bali och ska stå ut med mig i Oz... och jag ska stå ut med henne, mohaha! ;) kommer bli grymt! Bella är på Bali när jag kommer... allt kommer bli guld!! Jag har verkligen INGET att oroa mig för..!! Bara en sak som känns... och det är att jag lämnar min familj, igen. Känns så jävla ego varenda gång.. Men ni är alltid med mig... här. *pekar på hjärtat* Och jag kommer ju hem, så småningom. :)

Tackar för denna dag. Ny imorrn. Gonatt Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0