Aiya Napa säsong 2010, CHECK!

Äntligen kan jag skriva det sista jag vill skriva om mitt kära hatplace, Cypern! :)

Har inte ljugit, men lurats lite senaste veckan! Jag skulle hålla min hemresa lite hemlig, skulle nämligen överaska pappa och släkt på hans 50 års fest som va igår. Jag kom hem i tisdags :P Det va inte lätt, men det blev lyckat!

För att komma hem från Napa fick jag, Karin och Hanna ta finlandsbåten hem! HA HA. Det kan man kalla att komma hem med stil! ;)

Det fanns inga biljetter till Sverige, så då sätter dom oss i Finland och sen fick vi ta oss hem bäst vi ville. TACK SUNWING! :)

Min sista tid på Cypern va den bästa!! Och det villa jag tack främst ER för. Bästa kvällarna på Paddys, och finaste vännerna som jag kommer sakna. Men vi ses. Inte snart, men vi ses.

Säsongen kortfattat har varit kul, intensiv, värdelös, varm, lärorik. Helt blandade känslor, men jag ångrar inte att jag åkte :) Man ska aldrig ångra saker man gör, vägar man väljer. Utan det är bara att fortsätta köra! :)

Jag skulle kunna skriva en bok om allt som gjort mig arg, ledsen och besviken under säsongen me... men vafan! Orka ens tänka på det! Jag vill bara glömma sånt. Viktigast är att man till slut hittade det man tyckte om att göra, hittade dom som va sanna vänner. :) och bara skita i det och dom andra!! Till er säger jag bara HEEEJ DÅÅÅ!!!


NU, ääääntligen hemma :) Hemma hos min Linda!! åhh... så mys å va hennes sambo :) som gamla goda tiden på Lindas soffa, haha. Dock är jag den sämsta sambon, har glömt köpa toapapper nu i en vecka nästan! hihihi. Men hon gör te och mackor till mig, så jag trivs :) hon har dessutom en gigantisk garderob, thank GOD!

Träffade min käresta Johanna det första jag gjorde när jag kom hem! <3 som jag saknat! Hon va den enda som visste att jag skulle komma, hihi.

Och som sagt, åkte ut till Örehrund igår och överaskade pappa och träffade min släkt, det va verkligen så himla kul. Värmde i hjärtat faktiskt och se hur glada alla blev :) Jag är så glad över att jag hann hem till festen.

Nu blir det till att försöka planera dom här tre veckorna så gott det går. Vaccinationer, sjukhusbesök, shopping och viktiga köp, träffa vänner och familj.... puh. Men det ska nog gå.

Ville bara säga att jag är hemma, och tack Napa för denna tid!! Många av er är guld värda! kommer sakna er!





Heeej hösten! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0