Årsta vårdcentral kan ta sig i...

Nu har jag pratat med dom tre gånger, och jag orkar inte gå in på detaljer men dom är dom otrevligaste f****rna jag någonsin stött på inom vården. FY FAN. Jag försöker ha lite framförhållning eftersom jag åker om typ 2 veckor och vill verkligen kolla min mage innan. Men neeej... boka tid, det kan vi inte göra. Hon ringde mig 8.40 och sa att jag fick komma kl 9. När jag sa att jag va i Öregrund och inte kunde så blev hon skitsur på mig... Sa att jag krånglar med tiderna hela tiden och att jag får återkomma om en vecka eller så. WHATAA!!?

Grejen va att jag hade tid igår ju, det sa jag va? Kl 10. Men när jag vaknade kl 9 så kände jag mig mycket bättre. Jag försökte ringa dit... men tydligen ringde jag på fel nr. Föörlååt!! Så jag åkte dit till receptionen och sa som det va, att jag inte behövde komma längre och frågade om jag fick avboka tiden. Men det fick jag inte... det skulle göras på deras telefonsvarare, inte i receptionen. ;) Så okej, jag betalade för mitt besök ändå och gick. Då ringer dom upp mig och skäller på mig som faan!! Tydligen hade hon ( faktiskt varit jätte gullig) och fixat en läkartid åt mig för magen efteråt... MEEEEN... problemet va bara att JAG inte visste om det. Så jag sa det, jag hade så himla gärna velat träffa läkaren men jag visste ju inget..... och neeej det borde ju hon ringt och sagt höll hon med om, men va fortfarande skit arg på mig. "Du skulle frågat efter mig och pratat med mig i stället för receptionen!!" Alltså.... haha.. jag visste inte ens vad hon hette.. Skit samma, hon blev sur... sa att vi båda hade lärt oss nåt idag... och la på.

DRA ÅT SKOGEN. snällt sagt :)

Så jaa.... jag vet inte vad jag ska göra.... prova ringa akademiska som kommer säga att jag är tvungen att gå till min husläkare... som inte vill ha dit mig, för jag är ju bara till med problem ;)

Underbar start på dagen. Men nu dricker jag kaffe... försöker lugna mig. hehe. Man blir glad av att titta ut iaf, klarblå himmel och sol!! :D Promenad i Öregrund blir det snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0