Första Finosen har åkt hem. Nu är vi 4 kvar.

Hej hej hej!

Jag tänkte bara skriva några rader. Ni såg ju i förra inlägget att jag aldrig hade publicerat det när jag skrev sist, smaaart. Så jag la in lite bilder nu ist som jag fick av malin innan hon åkte.

Hon åkte igår :( Känns så sjukt tomt faktiskt, och så konstigt att folk verkligen börjar åka härifrån. Nya som lämnar varje vecka nu... Tur att jag å Mallan ses snart igen på Bali! :)

Igår va vi lediga! Jag å Malin gick till Nissi, Amanda kom dit också efter ett tag.. Solade och bara tog det lugnt! Det är iskallt i vattnet nu!! :P hehe. Ok kanske inte iskallt, men svalkande. Kommer knappt ihåg när det va så varmt att vattnet va varmare än vad det va i luften.

Malin skulle inte åka förrän sent på kvällen, så vi körde en middag i Fino igen! Prawns in garlic som jag typ är beroende av nu, tonfisk igen! MUMS!!! Sen satt vi och lite folk i Limebar. Tog en kaffedrink och pratade minnen innan det va dags att säga hej då! Buuhu....


Efter att vi vinkade av Malin, gick jag och Amanda och kollade på Jakobs show igen! Efter det blev det så att vi satt lite folk hemma hos Amanda typ hela natten och halva morgonen, skit trevligt va det iaf!

Nu ska jag försöka ta igen lite sömn!!

Shit, det är hemresa snart.. känns sååå overkligt! Och ännu mer overkligt att jag ska åka till Bali och Australien och va borta i över ett år. HJÄLP!

puss o kram!

PS: Hur kan man sitta med ett täcke runt sig och frysa som fan när det är 23 grader!?! Jag vill ha strumpor!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0