Längtar HEM. :)

Och tills jag ska ha min riktiga semester!! Woohooo!!!

Fler och fler har åkt hem nu. Shiit. SOM man har längtat efter dagen man ska hem, men sen när den väl är där så känns det nästan... skit? Jag kommer sakna vissa människor sååå otroligt mycket, men mycket kommer jag bli glad över att slippa! hehe. Jag ska hem, äta filmjölk, dricka chailatte, dricka loka, kolla i affärer på snygga kläder ( dock bara kolla) umgås med familj och vänner.. och sen börja förbereda för nästa resa :)

Hoppas jag hittar ett nytt Paddys me nya fina Paddys Buddys ;)

Va på båttur här om dagen me Bom Bom och Kagan. Haha. Det va kul på många sätt. Men shize vad det gungade!! Tur att man inte är sjösjuk, eller hur Kagan? ;) Jag och Hanna höll oss vid liv tack vare Gin och Vodka! :D Hemskt men sant..!

Kort och bra inlägg! hehe. Ta hand om er, vi ses snart!!

<3 // The galway girl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0