Öregrund 2 helger i bild.

Nu sitter jag på bussen hem från Öregrund.. Hem? haha. Vadå hem. Vet inte vad som är hem egentligen. Jag är i allafall på väg till Uppsala. Ska träffa upp några vänner och eventuellt gå ut en sväng. 811:an är ju inte känd för att va den roligaste bussen...så jag passar på att lägga upp lite bilder medans jag lyssnar på lite musik! :)

Pappas 50 års kalas me kusiner, fastrar, farbröder, syskon, farföräldrar å allt!



Saknas några men vi va ett stort härligt gäng :)



----------------------------och så dog datorn----------------------------



Vi gör ett nytt försök! Hit till Öregrund åker jag idag igen, en sista gång på ganska länge.. :(




Lillebror å jag!



Kinky å Nasty.







Kommentarer
Postat av: Öregrundarbloggen

Hej på dig du!

Kikar in och hälsar dig välkommen till Öregrundarbloggen.



Så snygg bakgrund du har på din blogg!

Ha det fint!

/ Yvonne

2011-01-16 @ 01:48:21
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0