Välkommen hem Christin, välkomna alla världens sjukdomar!

Varför straffas man efter att redan enomgott ett helvete?!

Magen håller väl på att ruttnar samman.. skrumplever och tarmvred eller nåt? Nej men seriöst.... kan inte äta för jag får såna djävulska smärtor. :( Bra bantningskur dock, inte äta alls? Ligger ju 6 kg plus... så varför inte. Nej skämt å sido.. jag fattar inte vad som är fel. Symptomen pekar verkligen på allt.. Sitter nu och ringer runt till olika vårdcentraler och sjukhus, men ingen vill ta sig an mig och hjälpa mig. Jag bara skickas runt. Haha. Det går bra nu.

Och när magen känns bättre, ja då får vi haaaaaalsooont!! :D Jaa aa råå!! ;) Min vänstra halsmandel är enorm, och gör ont, och tror den är lite varig också! Halsböld, välkommen till min hals! Förmodligen är det en sån.. fan va äckligt!
Så det är egentligen prio ett nu, att få hjälp med halsen, för jag har haft såhär i två dagar och det blir inte bättre. Känner mig febrig me.

MEN allt började ju så fint med att min visdomstand på nedre käken fick för sig att börja växa, igen. Så mitt tabdkött svullnade rejält och jag har varit sjukt öm och haft väldigt ont i munnen. Vet inte om bölden och tanden är kumpaner på nåt vis och samarbetar...emot mig!! Tanden börjar dock lugna sig. Köpte munskölj igår som fortfarande bränner och fräter på min tunga sen jag sköljde igår.

Sist men inte minst, den årliga dosen av urinvägsinfektion fylls på!! Jag orkar inte!! Den går iofs upp och ner... ena dagen känns det ok.. andra dagen är det värre än värst. Dricker tranbär och citronvatten, men vad hjälper det? Min kropp är imun mot just detta då det va det enda dugliga att grogga på nere på Cypern! ;)

Men annars är det ju underbart att vara hemma! Halloweenfester vankas... Hoppas man är frisk och kan gå. *suck*

Har inte handlat min ryggsäck ännu just för att jag varit soffliggandes i två dagar. Missade min date me Carro idag också... och känner mig som världens sämsta sambo till Linda för att jag bara ligger här och kan inte göra nånting!! :(

Frustration känner jag just nu! :)

Jag å Jocke första kvällen hemma, ölar!
Men har hunnit haft trevliga stunder me, jag å Linda va och åt på Koh Pangang, vårat ställe :) skitmysigt! Har bilder men tog inte med mig sladden så jag kan lägga in dom på datorn. Den är kvar i Öregrund. Vi får se om jag kan ta mig dit imorgon som planerat... hoppas hoppas...

Koh Pangang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0