Äntligen har vädret vänt på Cypern!!

Idag har det varit varmt.. såklart. Men behaglit!! Det har blåst... för mycket egentligen, tallrikar å glas har blåst i backen på jobbet... Men det gör inget, för det är så jäkla skönt!! Och bäst av allt, det drog in massa moln och blev mulet hela eftermiddagen! Regnade till och med i vissa delar av Cypern. Inte här förstås.. men Malin sa att hon kände några droppar. YES! Jag längtar efter regn. Jag längar efter att kunna ha jeans!! haha. Åtminstone mina shorts, som har varit alldeles för varma. Sneakers.. och långärmade tröjor, hoodies.. mums!! Sover utan fläktar i princip nu, och me tisha! :D Lovely! Tänk hur fort det vände va...!

Har jobbat idag! Började halv tre... Innan va jag bort till en foto butik och kollade om man kunde framkalla bilder där, men det gick såklart inte. Ska kolla några andra ställen imorgon igen... Blev ingen framkallning på nätet igår då det tog alldeles för lång tid att lägga in bilderna. Så får väl vänta tills jag kommer hem. Imorrn ska vi bara framkalla lite kort som är till en present. Ops. Hoppas hon inte läser det här :P

Mötte upp Amanda för en frappe me innan jobbet. Och det blev även en till efter jobbet med henne, Stephanos och Malin. Nu borde jag sova då jag börjar 9,30 imorrn.. men jag vill inte lägga mig.

Ska kika lite mer på saker som jag måste fixa innan resorna... Längtar tills biljetterna är bokade!! Men måste till banken och föra över alla mina pengar från cyp kontot till svenska. Och får lön den 4.e så jag väntar tills dess.. Kostar ju en summa varje gång man för över... så då är det väl smartast och ta det när även denna lön har kommit :)

Tiden går alldeles för fort nu!! Känns som att det knappt finns tid för planering.. Gah!

Ska börja göra check-lisor så jag får nånting gjort nån gång :)


Hoppas ni haft en bra dag!!
Oändligt me kramar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0