BALI och AUSTRALIEN!

Bestämt, bokat å i princip klart! :)

15 november flyger jag till Bali! Där kommer jag förhoppningsvis möta upp Bobaz å Mackan som redan vid den tiden har varit ute å flängt i nästan två månader! Det ska bli så jäkla jäkla kul!!! Semester!!! Och jag ska verkligen försöka ta vara på den tiden, göra och se så mycket som möjligt! Kommer bli lovely! :)

13 december tar jag ryggsäcken på ryggen och far vidare till Melbourne i Australien. Väntar fortfarande på att mitt visum ska bli klart, men det kommer inte va nå problem! Hoppas jag.. hehe. Förhoppningsvis åker Bobaz med mig dit.. skulle ju va nice å ha en vän att fira jul me, haha.

Jag ser fram emot det här som fan!! Känner att det verkligen kan bli så jäkla bra! Och en rejäl utmaning! :) Sen i januari kommer förhoppningsvis mina två kompisar ner me och bor sen me mig i ett år! woohoo!

Nu ska det bara fixas med allt det praktiska.. Känns som att det är en del att tänka på!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I måndags va vi ju lediga. Jag, Natasha och Ludde blev det som körde filmkväll i miniland. Cola, chips å ostbågar tillsammans me The goonies och Jurassic Park, vilka fina barndomsminnen :)



Här jobbar jag! :)


Igår jobbades det igen.. trökpass verkligen. Lugnt på jobbet me. Efter blev det en fy**a som heter duga! Jag och Malin hade en fantastisk rolig, och intressant kväll. Haha. Det gör jag gärna igen! ;) Finns bilder på hennes kamera som jag kanske kan lyckas sno.. Det va så sjukt roligt, såg en kille på GG som jag kände igen... men tänkte sen att han säkert bara va lik nån. Men sen på BMB så såg jag att snubben är OMI från GG i Magaluf, hahaha. Sjukt kul! Han kände då igen mig me.. så vi snacka lite. :) Kul. Kan lova att han fortfarande håller fanan lika högt, haha.. den grabben kan kröka..! fattar inte att dom lever fortfarande.. puuh!

Idag va det lagom å göra på jobbet, och jag slutade tidigt, skönt. 22,00 är lyx, hehe. Jag å Tasha skulle kolla fim men båda fastnade framför datorerna på min balkong.

Nu har jag ätit risoni precis.. lagom bra sähär innan läggdags! Men jag va så hungrig...

hörs snart igen hörni! :) Kram på er!



Kommentarer
Postat av: ida slida

Hej!

Va kul att du ska åka! Skitkul!

Ska du vara i melbourne hela tiden eller resa runt? Vad e planen? Ska du jobba? =)



Bitter-ida blir nog kvar i stockholm heeela långa vintern & sen åker jag kanske ner & kör lite med fernando i palma några veckor till sommaren..

kanske åker förbi thailand i vinter. En polare ska driva en restaurang där.. Pisslön med gratis boende & det är ju nice!



Hade varit kul om vi kunde styra upp nåt när du kommer hem. Hinna ses en snabbis innan du drar igen. Eller så sparar jag cash & kommer & hälsar på i Aus=)

Ha det så bra & kör järnet=)

2010-09-09 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0