Paranormal activities in Ayia Napa ;)

Haaaj haaj!!

Hur mår ni??

Jag har en helt ok dag..! Eller ja, den va sådär först... va på dåligt humör ett tag då jag sov dåligt inatt :P Men nu mår jag bra! Sitter å försöker framkalla lite bilder så jag har dom klara när jag kommer hem. Klara för nästa fotoalbum! :) Vilket är mitt "Åre album". Wooho!! ska bli kul å göra!

En vecka har redan gått typ... igen. Den gick bra och fort! Fast tycker ledigheten kommer snabbare när man är ledig fredagar... vet inte varför. Nu är jag helt plötsligt ledig måndagar. Vilket är nice me.. me veckan kändes liiite längre av nån anledning.

Men det va kul! Alla tjejerna va lediga!! Så igår då, så hyrde jag, Amanda, Malin, Tasha, och Ida moppar och stack ut och åkte. Först till sea caves igen, Amanda och Ida hade aldrig varit där.. Stephanos kom också.


Och vi HOPPADE!! Allihopa!! Haha... trodde aldrig jag skulle göra det. Men jodå.. till och med jag fixade det, hehe. Skön känsla att ha gjort det, men kommer inte hända igen! Känslan när marken försvann under mina fötter va sjukt obehaglig!! :P Försöker lägga upp filmen om ni vill se :)


CLIFFJUMPING ca 10m :)




Lunch blev det vid cape greco, uppe på klippan! Superfin utsikt!!



Efter det åkte vi vidare till en strand en liten bit från hamnen.. Där va vi och solade och badade en stund. Men eftersom vi hade mopparna hela dagen så ville vi utnyttja det. Så vi drog bort till Golden beach. Den ligger åt andra hållet, utanför Nissi beach. Där tog vi en öl och åt lite. Det fläktade skönt där! Fin strand lite lugnare. Ida åkte dessutom och hämtade Karin me! :)



Vidare bar det av.. till Konnoss denna gång. Satt sen på deras servering där å pratade om skräckfilmer och massa andra spökhistorier. Då bestämde vi oss för att ha filmkväll!!! Med scary movies... och massvis me gott å äta!


Vi åker hem, och ser att det är finaste solnedgången. Så vi svänger upp mot Cape greco igen, och stannar en bit upp och kollar när solen går ner... så fint.


Väl hemma bestämmer sig jag å Natasha för att åka till Carrefour, mataffär. Men det ligger ca 10 min bort me moppe. Man måste åka motorvägen me dessutom... Men iallafall.. vi skulle handla godis å sånt till kvällen. Efter flera gångers dödsångest efter att ha suttit bakom Natasha så kom vi fram, och dom stängde för 5 minuter sen. SUCK. Aja... vi drog hem igen och handlade i Napa.

Sen kom Stephanos med bioutrustningen, hehe. Projektor å massa högtalare. Så vi möblerade om å greja i Tashas rum.. och så kollade vi på Paranormal Activities på storbild!! ASNICE! Kommer ske flera ggr!! 10 poäng till Movienights!! Hehe.


Jag har, som vanligt nu, sjuuukt mycke bilder som ska upp!! Några kommer nu, men resten får bli nästa gång.... Tar sån jäkla tid som ni vet och klockan har redan hunnit bli kvart i fyra här. :) Men laddar upp dom så fort som möjligt!!

Gonatt gonatt!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0