Rödhåriga har roligare?

Vad hände DÄR?

Jag hade inte alls planerat det, men woop woop så va jag röd/brunhårig.. igen :) Känns bra. Mitt hår har aldrig varit och sett så slitet ut som det gjorde innan när jag va blond. Och så tänkte jag... ska jag göra min 5cm långa utväxt ljus igen.. så kommer håret bara förstöras ännu mer.. Speciellt om jag ska vidare utomlands. Så det fick bli en färg över hela håret, och jag tycker fan rött är underskattat. Det är nice! Jag skulle vilja att det blektes massa i solen så att det blir rödblondt :)

Före till v.! Bullen önskar lycka till.. och säger att han kommer älska mig ändå, blond som röd! haha. Min egna frisörsalong a la tasha, och wooollaaa... Efter till h. :)




Igår hade jag en sån sjukt rolig kväll!!! Den slutade lite sådär.. vid 7 på morgonen.. men såå värt det. Jag, Natasha, Amanda och Eeva gick och åt på en japansk restaurang. Sushi till förrätt... och sen sjukt mycke mat, såå gott!! Och så jäkla kul då kockarna lagar maten framför dig och showar lite. Våran kock va störd!! HAHA. På riktigt. Funderade på om han tagit nåt.. tittade på varandra... och så drack vi mer vin, haha.

"-whaaat did you order..? Mjaaauu?"  hahaha!!!


Det va många dagar sen jag skrattade så mycke :) Tjejer, ni gör mig glad! Sen gick vi vidare och mötte upp lite annat folk på GG, äntligen lagom me folk där!!



Och påvägen hem... :) Jag å Manda sitter utanför henne och pratar. Tiden är 06,00. Och helt plötsligt kommer Ludde gående från ingenstans... Vi posar och fotar, försöker kasta upp skor på balkongen, Ludde kryper ner i en kontainer.. och det tar säkert en timme för oss att gå hem. Gah! Gomorron Ayia Napa!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0