Tax me back baby, check!

Fick precis ett trevligt mail av min kare far...min deklaration. Orkar/ kan inte deklarera over huvud taget, haha. Illa for att vara 25 kanske.... men, jag far tillbaka en slant, vilket alltid ar behovligt!! :) Ska skicka in papper har i Australien med innan Juli tror jag det ar, sa far forhoppningsvis tillbaka lite har ocksa! Kaatjing!
Kan inte fatta att det redan gatt en vecka sen jag skrev sist! Veckorna gar laskigt fort... Borjar komma in i jobbet mer. Tror dom ar nojda med mig ocksa. Hade sjukt mycket att gora ikvall. Dom satte mig pa storsta stationen.. puuh. Jag satt i skiten rejalt, men det ar ju bara att bita ihop och kora! :P Imorrn ar det fredag, och det ar varsta dagen pa hela veckn... fasen. Men sen ar det lordag, och pa sondag slutar jag kl 18 vilket ar lyx :)
Spenderade mina tva lediga dagar nu i veckan med nagra vanner i deras nya hus. Blev bjudna pa middag, och satt ute i tradgarden och drack lite vin. Mysigt! Mandagen va en lat dag, men behover sana dagar me. Va bara hemma under dagen, sen hem till Jamie och Tyson en svang... och akte sedan hem till Julia och poppade popcorn och kollade pa hitta Nemo :) Harlig film det ar! "Duuuudee.."  ;)  Tisdagen spenderades inne i city. Jag och Julia tog farjan in och spenderade lite kosing. Kopte en ny bikini ( pa rea ) infor semestern.
Nu ska jag krypa ner i snarkladan :)
Har en lang dag framfor mig imorrn!
Puss o Kram Christin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0