Kanns lite tomt, men det kanns helt ok anda :)

Jag har jobbat lunch nu i 2 dagar, puh, inte van vid att ga upp tidigt. Speciellt inte om jag ar ute och flanger dagarna innan. Men det va sista kvallen innan halva svenska maffian drog till NZ sa det va vi ju tvugna att fira ;)

Men vi har fortfarande fullt hus, fy fan for att bo med tjejer! haha. Nar man inte har eget rum iaf, saker overallt. Men vi tycker om varandra anda!! Massa nya klader har man helt plotsligt, vilket vi backpackers vardesatter otroligt mycket, hehe.

Det ar st kilda festivalen den har veckan, men anda har man inte hangt nat pa den alls. Jag hade velat ga och titta pa dansupptradanden pa sondag dag, men jobbar sjalvklart lunch da. Sen ar det alla hjartans dag pa mandag, yeeeeayy!!! lol. Vill ni skicka nat till mig sa ar adressen 52 acland st.... ;)

Jag ska nog inte va kvar i Melbourne sa lange till. Har andrat om mina planer lite. Sommaren kommer dessutom aldrig komma hit. Det ar den varsta och samsta sommaren dom haft pa flera flera ar! Men jag berattar mer om det nar jag vet bestamt vad som hander.

Det ar helt sjukt hur man kan ha det basta och det samsta dagarna pa bra javla lange under samma vecka. Puuuuuh... Men jag mar jatte bra nu, det ar huvudsaken... forutom att jag fatt ont i halsen IGEN. Men annars, allt kanns bra :) <3

Nu ska jag och frida ga och handla lite mat, sen kanske det blir en sangfosare pa abbys. Jobbar dubbelt imorrn sa maste nog sova lite. Varmt idag men gratt och mulet. Detta vader alltsa. Melbourne assa!! hehe

Vad tycker vi om att Christin ar lyckligt lottad da?! For det ar jag, och det ar bara for er att gilla laget! :)

SAKNAR manga av er dar ute, men vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad ska du nu hitta på?;) Sköt om dig! kram från din faster

2011-02-11 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0