Aahh men lycka! :)

Mitt pass ar klart o redo att ta mig harifraaan!!! nu maste jag bara plocka upp det i city imorrn bitti.. drygt.. och sen maste jag knata till imigrationsverket.. andra mitt pass nr, eftersom mitt visum ar kopplat till mitt pass. Annars slapper dom inte in mig igen :P Jag har bestallt en jacka nu fran asos. Hoppas den passar. For jag behover verkligen en, fryser ihjal har snart! Neej.. sa kallt ar det inte annu.. men nar vi kommer hem fran Bali kommer det va kallt. Och jag har inte hittat nan jag gillar sa... jag tog chansen o bestallde. Den kosta bara 350kr sa.. inte hela varlden om den inte skulle vara perfekt. :) Gardagen pa jobbet va bra! Lunchen pa onsdagar ar aldrig kul dock. Det ar lugnt, men ena managern ar hysteriskt instabil o jobba me.. ingen klarar av henne, haha! hon ar en mardrom rent ut sagt och gor dig forbannad minst 3 ggr under 2 timmar. For kl 14 gar hon hem. Da andas alla ut. Haha. Kvallen va en skon vinklubbskvall. inte alls mycke bokat, och jag tog bara hand om vin/dryckesbestallningar och servering.. sa det va enkelt! Dom fattar inte vilken skillnad det ar pa att va foodwaitress/ drinks... sa mycke mer o gora nar du ar ar pa mat. Vilket jag alltid annars ar...( vi ar alltid uppdelade med en food och en drinkwaitress pa varje station.) Har precis tryckt i mig en skal med parmesan o basilika ravioli till frulle! hehe muums.. i tomatsas! den ar nice. Vantar nu pa att Dhavid ska plocka upp mig. Sa dags att slita pa sig uniformen..! Hors snar!! KRAM KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0