Idag flyttar vi till South Perth!!

Jag ar antligen ledig efter 6 dagars jobb! Igar akte jag och Julia in till city. Jag kopte nytt sim till min mob. (sag till om ni skulle vilja ha nya numret) Vi kollade aven resor till Bali, vaccation here I come! Priserna stiger hela tiden, nu ligger dom pa 400-500 dollar. Vilket fortfarande ar bra!
Akte sen till Victoria Park, satt i em solen, drack vin och jag smallde som vanligt i mig ett gang musslor :)
Idag flyttar vi ifran huset.. :( kanns konstigt. Kanner mig sa hemma har med grabbarna.. hehe. Men ska bli nice att bo nara jobbet! Sa Jamie plockar upp mig snart och hjalper mig med all packning. Julia jobbar namligen. Hon fick jobbet mitt emot cocos i baren, skit kul! Har precis fargat hennes har med, blev asbra! Snyggot dar!
Lagger ut bilder snart pa varan flat :) Nu kommer lite fler bilder pa facebook fran zoo dagen och fran huset vi bott i tills nu!
Ikvall ska jag och jamie och hans tva kompisar till Raffles! Blir anda en tidig kvall, da jag maste va pigg och glad imorrn till lunchen!
Haaadee!!

Kommentarer
Postat av: Alégra

Hej! Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din blogg! Minns inte hur jag hittade hit men jag blir så grymt upplyft av att läsa om dina trapatser. Sitter större delen av min tid med att jobba fram teorier och teser för min forskning på Uppsala Universitet och den här bloggen är en riktig frisk fläkt, DU verkar vara en riktig frisk fläkt! Tack för en kanonblogg och tack för att jag får följa dig på din resa (kan tala om att den många gånger har varit dagens höjdpunkt!). ;P



Bästa hälsningar

Alégra

2011-03-24 @ 00:18:41
Postat av: Christin

Men gulligaste raraste DU! Tack! :) Du ar grym som tar tag i ditt liv och studerar! Jag hoppas jag blir sa klok nagon dag! hehe.



Ta hand om dig! //C

2011-03-30 @ 20:18:13
Postat av: Alégra

HHAHA nej Christin, DU e fan så GRYM! Det e modigt som satan att välja det liv som man VILL leva istället för att leva det liv som man känner att man MÅSTE leva, jag beundrar det starkt! Det e en av anledningarna till att jag har blivit en sådan addict för din blogg. Har aldrig förstått grejjen med folk som följer bloggar förrän jag hamnade här. Så, kontentan: ta åt dig för att du e så skön som går din egen väg!



Ha det grymt och NJUUUUT för oss stackars bokmalar åxå!

// Alégra R, aka din blogggroupie ;P

2011-04-01 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0