My flat :)

Ett litet kort inlagg! :) Dagen har varit lang!!! puuuh.... jag va pa golvet idag pa lunchen, det va svart. Jag va... samst! haha. Inget att skratta at egentligen, men vilka misstag jag gjorde. Inte ok. Fattar inte varfor, men dom satte mig pa golvet under middagen ocksa!! Torsdagar ( och onsdagar ) ar busy for vi har vinklubbsmedlemmar som kommer och har massa rabatter pa mat och dryck. Men jag gjorde battre ifran mig an vad jag gjorde pa lunchen, sa det va ju bra. Ar fortfarande alldeles for langsam.. och smatt virrig.... sa jakla mycket att ta in i borjan. Usch, hatar att va ny :P Men det slapper val sa smaningom! Pa min rast smet vi till Windsor nagra stycken och tog en cider i solen!
Nu har jag lagt ut bilder pa facebook pa lagenheten! :) Kommer nagra har med for den som inte orkar logga in pa fejjan! :) Imorse fick jag NASTAN riktigt kaffe av Julia. Hon ar sa sot. Inte filterkaffe.... men... ni vet san liten kanna som man fyller med kaffe och vatten, och sen pressar man ner en.. grej? och vantar och later det sjunka.. haha herregud, jag borjar tappa svenskan ;) I alla fall, det va gott. Men drommer fortfarande om vanligt bryggkaffe... fran mammas perkulator...hehe eller fran Karros kaffebryggare, alskar att dricka kaffe hos dig! :) Far bli mycket sant nar jag kommer hem!
Jag saknar hemma lite.... men jag har det alldeles for bra for att aka hem.. annu! :) Sparar nu till semestern, wiiho!!
Laggdags nu!! Gonatt! Kommer sitta i skiten imorrn sa det skriker pa jobbet, tjoho!!!
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0